Jaunumi!

🔹 BRĪVDABAS TRENIŅI
 
Rīt plkst. 18:00 pirmais brīvdabas treniņš. Treniņi notiks 2-3x nedēļā, pie zāles vai netālu no zāles parkā. Pieteikšanās uz treniņiem iekš Wodify! Noteiks grafiks šiem treniņiem nebūs. Katrs treniņš tiks izziņots.
Tiem, kuriem šajā periodā ir iesaldēti Wodify profili, bet vēlas nākt uz šiem treniņiem, lūgums padot ziņu Jānim O.
 
🔹 LIVE TRENIŅI
Lai katram no jums sniegtu šajā periodā ērtāko veidu kā trenēties, turpmāk online treniņi tiks demonstrēti Live. Tie, kuri nevēlas visa treniņa garumā sekot līdzi trenerim, būs iespēja treniņa sākumā noskatīties īsu treniņa demonstrējumu.

Novembra Mēneša Atlēts – Samuels

Vārds: Samuels
Vecums: 25
Pilsēta kurā uzaugi: Rīga
Nodarbošanās/darbs: Projektu vadītājs
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: WOD’i ar Roweri
Mīļākais vingrinājums: Benchpress & Deadlift, Seated Shoulder Press
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: Tīģergarneļu Taco
Sporta vēsture: ir interesanta
Hobiji/intereses ārpus zāles: Visi dēļu sportaveidi, Motokross, Garšīgs ēdiens Lasīt vairāk

Progressive Overload

Kas ir “progressive overload”? Kā zināt, ka progresē? Progressive overload ir pieeja spēka treniņiem ar pakāpenisku izaugsmi. Metodi var izmantot jebkāda veida treniņiem, bet, lai vieglāk būtu saprast, runāsim par spēka treniņiem. Šī pieeja balstās uz to, ka katru reizi, kad izpildi kādu spēka vingrinājumu, attiecībā pret iepriekšējo reizi tiek palielināts svars, piegājienu vai atkārtojumu daudzums. Respektīvi, uzdevums ir pacelt smagāk vai izdarīt vairāk.  Lasīt vairāk

Oktobra Mēneša Atlēts – Diāna

Vārds: Diāna
Vecums: 29
Pilsēta kurā uzaugi: Mērsrags, Talsi
Nodarbošanās/darbs: HR
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Cindy (kādu dienu, kad varēšu to pienācīgi izpildīt 😀 Mīļākais vingrinājums: C&J
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: Suši un Cielaviņa 😀
Sporta vēsture: Funkionālie treniņi pēdējo 1,5 gadu ar neregulāriem pārtraukumiem un ik pa laikam esmu apmeklējusi grupu nodarbības sporta klubā.
Hobiji/intereses ārpus zāles:  Iekštelpās- Salsa LA, Bachata Sensual, Urban Kiz. Svaigā gaisā- braukšana ar riteni, pārgājieni, (ap)maldīšanās mežos un kalnos un bezmērķīga, bohēmiska klīšana gar jūras krastiem. Lasīt vairāk

OZO S&C Pateicības Nedēļa

 Šodien sākums “Pateicības Nedēļai! 🎉
Par to, ka esat superīgi, kā arī esat atbalstījuši mūs šajos trakajos mēnešos. Un arī par to, ka izvēlaties OZO S&C kā savas otrās mājas vai vienkārši vietu, kur sportot, visu novembri par katru zāles apmeklējumu iegūsiet vienu vietu loterijā. Tā tad, jo vairāk apmeklēsi treniņus, jo lielāka iespēja būs laimēt. Beigās izlosēsim vairākus laimētājus.

Proteīns nav Steroīdi

Ideālos apstākļos ņemt pauzes no sportošanas nav ieteicams. Paņemot pauzi un neko nedarot, palēnām, iegūtais tiek pazaudēts. Iespējams, ka jau pēc 72 stundām var sākt zaudēt tik ļoti veselībai svarīgo muskuļu masu. Pēc 72 stundām noteikti nevarēs just, ka tiek zaudēta muskuļu masa, bet pēc 3-4 nedēļām to noteikti varēs sākt pamanīt. Lasīt vairāk