Row Challenge uzvarētāji!

PhotoGrid_1530644592271Row Challenge uzvarētāji!
Dace – “Tas liek sirdij sisties straujāk. Tas padara kājas ļumīgas. Tas liek aizsisties elpai. Uzmini nu, kas tas ir? Bet protams, ka ROW! Tas arī īsumā raksturo 500m Row Challenge 😀 Bet vispār paldies Mārtiņam, kurš tieši pirms tam bija jau noairējies un kura acīs man negribējās krist kaunā un pārāk atpalikt.”
Viljams -” Bija bail uzsākt, jo atcerejos kā bija pēc Assault Bike.
Zināju cik apmēram ātri jānoairē. Bija stratēģija kādu ātrumu turēt. Tas viss aizmirsās, kad nonācu līdz 350m. Tad tik rāvu un cerēju, ka nokapšu no airētāja”.

Miegs un miega režīmi

sleep-better-improving-cacaroot-iStock_62280108_MEDIUMMiega cikli:

  1. Periods starp nomodu un miegu.
  2. Sirds darbība palēninās, smadzenes veic mazāk sarežģītus uzdevumus.
  3. Izdalās hormoni, un ķermenis sāk atjaunot kaulus un ādu.
  4. Asinsritei apgādājot muskuļus, tiek atjaunota fiziskā enerģija.
  5. Paātrinās sirdsdarbība, un paaugstinās ķermeņa temperatūra. Prāts ir aktīvs, un sapņi ir spilgti.

Šis cikls atkārtojas katru 1h30min.

Ja katru rītu piecelies noguris, iesakām iepazīties ar visiem tālāk norādītajiem ieteikumiem, kā uzlabot miega kvalitāti. Ja guli pietiekami ilgi, tas ne vienmēr nozīmē, ka miegs ir kvalitatīvs. Ievērojot savā ikdienā šos ieteikumus, miegs un dzīves kvalitāte noteikti uzlabosies.  Lasīt vairāk

Maija mēneša atlēts – Miks

20180619_185109-01Vārds: Miks Dzenis
Vecums: 27
Pilsēta kurā uzaugi: Cēsis
Nodarbošanās/darbs: Latvijas Universitāte
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Kelly
Mīļākais vingrinājums: Deadlift
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: pasta ar boloņas mērci
Sporta vēsture: neregulāra skriešana vakaros/mājvingrošana
Hobiji/intereses ārpus zāles:  Blockbuster filma kinoteātros – sci fi, superheroes, action, thriller. Teātris, Koncerti, Māksla. Batman!! 😊 Lasīt vairāk

OZO S&C Līgo WOD 2018

P35493857_2064256443792327_7295994042456735744_niektdien tradicionālais Līgo WOD – “Murph”. Bus arī neliels svētku galds ar uzkodām un dzērieniem. Tā kā visi aicināti uzturēties ilgāk un pavērot kā pārējie cīnās.

Maija “Dedicated Club”

23269650_1550421818371361_276374281_oApsveicam visus ar iekļūšanu maija Dedicated Club. Maijā rekord liels Super Dedicated saraksts. Kā arī no troņa ir gāzta Linda 🙂 .  Nedaudz aiz strīpas ar 11 reizēm palika – Guna, Laila Guntis, Sandra. 
Super Dedicated:
Viktors Baleišis – 24
Dāvis Vagris – 22
Linda Sapegina – 22
Dace Buša – 19
Atis Galinskis – 17
Jānis Priedītis – 17
Mārtiņš Stamguts – 17
Miks Dzenis – 16
Shreejan Shan – 16
Viljams Timrots – 16 Lasīt vairāk

Funkcionālie treniņi – kā tie maina tavu ķermeni? (3 daļa) – izmaiņas ārējā izskatā

renegaderowJau skaidrojām, kas trenējoties notiek ar muskuļiem un tauku šūnām, visbeidzot aplūkosim, kā funkcionālie treniņi maina ķermeni vizuāli.

Tāpat kā jebkurā citā sporta veidā, arī funkcionālajos treniņos muskuļi pielāgojas slodzei, muskulis izaugs tikai tik liels un stiprs, lai tiktu galā ar tam uzdoto uzdevumu. Funkcionālo treniņu mērķis prioritāri nav izskats, bet gan muskuļu funkcionalitāte (spēks, izturība, veiklība utt.), taču jāatzīst, ka neviens nav sūdzējies arī par to radītajām vizuālajām izmaiņām.

Lasīt vairāk