Kā ātrāk progresēt

📖 Ja nodarbojies ar intensīvām aktivitātēm vai treniņiem, ir dažas lietas, kuras noteikti būtu jāievēro, lai ātrāk tiktu pie rezultāta. Ja šīm lietām netiek pievērsta uzmanība, var būt pat tā, ka progress nebūs jūtams vai pamanāms.
 
🔹Nr.1 – Tev ir vajadzīgi ogļhidrāti
Ja sporto samērā augstā intensitātē, piem. Crossfit, tad uzturā vajadzētu lietot ogļhidrātus. Augstas intensitātes aktivitātes prasa lielu enerģiju, un galvenais enerģijas avots šādām aktivitātēm ir glikogēns, kuru uzņem ar ogļhidrātiem. Ja uzturā ogļhidrātus uzņem par maz, ir liela iespēja, ka treniņos nebūs pietiekami daudz enerģijas, lai spētu treniņu aizvadīt pietiekami intensīvi, lai justu progresu.

 
🔹Nr.2 – Tev ir jāatjaunojas
Pēc intensīviem treniņiem ir svarīgi uzņemt atpakaļ iztērēto glikogēnu jeb ogļhidrātus. Tā kā glikogēns ir šādu aktivitāšu dzinējs, tad pēc šādiem treniņiem tā līmenis organismā nokrītas un ir svarīgi to atgūt normas robežās, lai ķermenis optimāli atjaunotos.
Un protams neaizmirsīsim par to, ko darām, un ko ēdam parējās 23h dienā. Miegs 7+h.
 
🔹Nr.3 – Tavam uzturam ir jābūt atbilstošam mērķiem, kādus vēlies sasniegt
Nevajadzētu vienlaicīgi iet uz “performance” rezultātiem un tajā paša laikā arī tēmēt uz vizuāliem rezultātiem. Ja esi ar samērā mazu pieredzi fitnesā, tad manāms progress būs noteikti redzam abos rādītājos, ja ēdīsi pietiekami (ne pārāk daudz, ne pārāk maz).