Ko prasa “sešpaka”?

Vai #sešpaka” ir tas, ko patiešām vēlies? Lai atbildētu uz šo jautājumu, vajadzētu patiešam zināt, vai “šešpaka” ir tas, ko gribi.

“Sešpaka” prasa ļoti lielu apņemšanos, bet vairākums to nemaz nesaprot un iesāktais process ātri vien beidzas. Lai būtu kārtīgi redzams vēdera muskuļu reljefs, vīriešiem ķermeņa tauku procentam vajadzētu apmēram būt zem 10%, sievietēm zem 20%. Lai to panāktu, lielos apmēros ir jāatsakās no daudzām lietām, kā piemēram, alkohols, pārstrādāti ēdieni, saldumi, uzkodas utt. Sociāli pasākumi bieži vien var būt nelabvēlīgi šī mērķa sasniegšanai. Iespējams no kādiem hobijiem vai interesēm būtu nepieciešams biežāk atteikties.

Tomēr, ja patiešam vēlies “sešpaku” un panākt to veselīgā veidā, tad tev ir nepieciešams sekot šiem punktiem uz 90-95%.

*iekļauj katrā ēdienreizē proteīnu avotu un dārzeņus;
*iekļauj veselīgos taukus vairākumā ēdienreižu;
*ēd ogļhidrātus pēc treniņa, bet ne pārāk daudz;
*pārējās maltītēs ierobežo ogļhidrātu daudzumu;
*intensīvi sporto 4-5 reizes nedēļā;
* naktī guli vismaz 8h.

Izanalizējot šo informāciju, vari pret sevi būt godīgs un beidzot atbildēt uz raksta sākumā uzdoto jautājumu – vai patiešām tik ļoti vēlies “šespaku”? Vai tomēr gribi būt vidēji slaids un veselīgs, neziedojot lietas, kuras ik pa laikam patīk izbaudīt.

PIETEIKTIES BEZMAKSAS IEPAZĪŠANĀS NODARBĪBAI