Kāpec jāsporto nedēļas izskaņā?

image4Paskatoties uz to, kad cilvēki sporto, ir redzama tendence, ka nedēlas beigās sportot gribētāji ir mazāk. Īpaši izceļas viena diena – piektdiena, un šī ir diena kurā būtu vērtīgi apsvērt aizvadīt treniņu. Tādēļ vēlamies pastāstīt, kādēļ treniņš tieši piektdienās  vai sestdienās var kļūt Jums visvērtīgākais jebkuru mērķu sasniegšanai.
Daudzi no Jums brīvdienās netrenējas, kāds pavada laiku ar ģimeni, cits ar draugiem, cits atpūšas ne tajā labākajā veidā. Zinot faktu, ka pauze treniņiem būs 2 – 3 vai vairāk dienas, ja brīvdienās nesportosim, piektdienas vai sestdienas treniņš būtu pats labākais variants kad sportot, jo kārtīgi notrenējoties, brīvdienās viss aizietu uz to, lai organisms atjaunotos un atgūtu spēkus, pie nosacījuma, ka tiek ievērots daudz maz veselīgs dzīvesveids. Laipni lūgti muskuļu audzētāji, sev patīkamāka spoguļattēla meklētāji, jauna Snatch PR vai vienalga kāda cita mērķa tīkotāji – piektdienai vai sestdienai ir jābūt Jūsu dienai! Ja zinām, ka nedēļā varat atvēlēt 3 dienas treniņiem, tieši šis ir iemesls kādēļ vienu no tiem izvēlēties piektdienā. Ja pēdējais treniņš būs bijis ceturtdien, vai pat trešdien, un vēl pirmdien pēkšņi mainās plāni vai pēclabām brīvdienān nesanāk “saņemties”  atnākt uz treniņu, tad pauze var sanākt pat 4 līdz 5 dienām. Pie šāda grafika izkārtojuma tas būs arī iemesls kādēļ atnākot uz treniņu, var šķist, ka atkal viss ir jāsāk no nulles.
“Bet, trener, ja piektdiena ir cardio diena, kādi tur geini?” Arī cardio pats par sevi ir lielisks treniņš, no kura ir jāatjaunojas, un galu galā, sirds ir svarīgākais muskulis mūsu organismā uzreiz pēc bicepsa :)! Pēc cardio treniņa, droši varam palikt, ņemt svarus vai pildīt vingrinājumus, kas katru no mums tuvina savam mērķim. Vēl neviens nav izdzīts ārā no zāles tādēļ, ka strādā papildus.
Tātad kārtīgs treniņš piektdienā vai sestdienā un brīvdienas jau ir ar pavisam citu pievienoto vērtību pat neko tajās nemainot!!