Aprīļa mēneša atlēts – Arnis

PhotoGrid_1527998934533Vārds: Arnis Lukašenoks
Vecums: 33
Pilsēta kurā uzaugi: Saldus
Nodarbošanās/darbs: SIA 6.dimensija
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: WOD, kur bija skriešana un Box Jumps
Mīļākais vingrinājums: Lecamaukla un pievilkšanās ar zaļo gumiju :)
Mīļākais ēdiens/”cheatmeal”: Ēdu visu un, liekas, garšīgi, jo ēdiens ir jāciena. Mīļākais varētu būt kartupeļu biezputra ar malto gaļu. Lasīt vairāk

Linda (Pirms & Pēc)

PhotoGrid_1527930435139Linda ilgi trenējusies džudo, pārtrauca un, kā pati saka, protams, ka palaidās, iemīlējās ciabatta maizītē utt. Pirms nedaudz vairāk nekā 2 gadiem Linda pirmo reizi atnāca uz OZO S&C. Toreiz ēda visu pēc kārtas, un teica sev, ka tieši tāpēc jau trenējoties. Tā tas bija līdz 2017. gada septembrim, kad pēc parastas zāles biedru aptaujas, kurā uzzinājām Lindas mērķus, kopā ar Lindu sākām mainīt viņas ēšanas paradumus. Visam tam pa vidu treniņi, treniņi un treniņi. Rezultātā ir mainījusies visa Lindas dzīves kvalitāte, ne tikai izskats. Labāks miegs, vieglāk piecelties no rītiem, vairāk enerģijas, mainījusies domāšana. Lindai pat iepaticies skriet, un viņa jau piedalījusies savās pirmajās CrossFit sacensībās. Lindas svars nav mainījies, taču ievērojami mainījusies ķermeņa forma – viņa tikusi pie tvirtiem muskuļiem. Linda: “Lietas par ko es nekad nebiju iedomājusies, notiek tagad un te, un tas ir tikai sākums…” Lasīt vairāk

Pietupiens

Ieskats pareiza pietupiena izpildījumā! Šaubies par to, vai pareizi izpildi vingrinājumus? OZO S&C par to nebūs jāuztraucas – treniņos lielu uzsvaru liekam uz pareizu un drošu vingrinājumu izpildi.

Funkcionālie treniņi – kā tie maina tavu ķermeni? (2. daļa) – kardio un liekais svars

Hammer-Double-undersPirms nedēļas skaidrojām, kas trenējoties notiek ar muskuļiem, rakstu lasi šeit – http://www.cfozo.lv/?p=3631, bet šoreiz par tauku šūnām un sirdsdarbību.

2. daļa – kardio treniņi un liekais svars

Nav noslēpums, ka liela daļa cilvēku sāk nodarboties ar sportu, lai zaudētu svaru. Lai gan pāris liekie kilogrami mums palīdz pacelt smagus svarus, tomēr tie sagādā grūtības tad, kad nepieciešama kardio izturība. Lasīt vairāk

Ennija (Pirms & Pēc)

PhotoGrid_1536844664341Ennija pašlaik ir zaudējusi 8 liekos kg.
“Pirms pievienojos OZO, biju apmeklējusi peldēšanu, aerobiku un fitnesa zāli. Taču nekad nepietika motivācijas apmeklēt treniņus regulāri. Tad kolēģis ieteica apmeklēt OZO S&C, un attieksme pret aktīvu dzīvesveidu mainījās. Pateicoties treniņiem, ir uzlabojusies miega kvalitāte. Tagad ilgāk spēju izturēt fizisku slodzi – bez nekāda noguruma varu nostrādāt visu dienu laukos. Pateicoties OZO šogad pieteicos pat skriet sacensībās. Protams, īsākās distances, līdz maratonam vēl tālu, taču tagad ir motivācija paveikt vairāk. Pagaidām ir “nomesti” 8 liekie kilogrami, kā rezultātā jau varu ielīst mazākās džinsās. Pats galvenais, lai arī cik grūti nebūtu, gribas vienmēr atgriezties, jo šeit ir pozitīva attieksme un var iegūt jaunus draugus, un tevi vienmēr kāds motivēs paveikt ko vairāk.” Lasīt vairāk

Aprīļa “Achievements”

1 (1)Lauris – 37 Double Unders, 12 kg x5  Pull Ups
Linda S. –  Bar Mucsle Up, 4 Strict  Pull Ups
Dace – 7 Kipping Pull Ups unbroken
Jānis O. – Strict Bar Muscle Ups, 20 unroken Butterfly Pull Ups
Agris O. – Cindy 22+18 PR by one rounds, Fran 2:56 PR by 39 sec., Back Squat 2RM 150 kg
Kristaps T. – 109 Double Unders
Viljams – 500m Row 1:25 PR by 14 sec.

Aprīļa “Dedicated Club”

23269650_1550421818371361_276374281_oApsveicam! Aprīlī saraksts garš, kas ļoti priecē. Linda jau otro mēnesi pēc kārtas līdera pozīcijā. Vai būs kāds, kas pārspēs? :)

Super Dedicated:
Linda Sapegina – 20
Shreejan Shan – 19
Dace Buša – 18
Valters Gajevskis – 18
Arnis Lukašenoks – 17
Dedicated:
Jānis Priedītis – 15
Mārtiņš Stamguts – 14
Viktors Baleišis – 14
VIljams Timrots – 14 Lasīt vairāk