Kāpēc Funkcionālais Fitness? (Cilvēka primārās pamata kustības)

Mūsdienās vārdu salikums “Funkcionālais Fitness” šķiet tiek izmantots visur. Funkcionālais Fitness nozīmē to, ka treniņu programma ir balstīta uz cilvēka pamata kustībām, kuras tiek darītas ar mērķi uzlabot ikdienas kvalitāti, kā arī fizisko stāvokli. Visas kustības tiek izpildītas ar brīvajiem svariem vai sava ķermeņa svaru. Spēka trenažieri netiek izmantoti. Lasīt vairāk

Decembra mēneša atlēte – Paula

Vārds: Paula
Vecums: 15
Pilsēta kurā uzaugi: Rīga
Nodarbošanās/darbs:  skolēns
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: vēl tāda nav
Mīļākais vingrinājums:  aukliņa
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: saldējums
Sporta vēsture:  peldēšana  10 gadus,  tagad burāšana
Hobiji/intereses ārpus zāles:  burāšana 
Lasīt vairāk

Ieteikumi kā atsākt trenēties pēc brīvdienām

Sāksim ar to, ka aktīvam un veselīgam dzīvesstilam pārtraukumu nav 🙂 . Tomēr lielākajai daļai cilvēku brīvdienas nozīmē laiku, kad var izlaisties. Ballītes, neveselīgs ēdiens, dzērieni, negulētas naktis – šādi radot problēmas pieturēties pie veselīga dzīvesstila. Pēc garākām brīvdienām cilvēki parasti ir daudz motivētāki sākt pievērsties savai veselībai. Tālāk rakstā daži ieteikumi, kā atsākt trenēties pēc garākas pauzes. Lasīt vairāk

OZO S&C atlēti par CrossFit Open 2019

Apsveicam OZO S&C atlētus ar dalību un labiem startiem 2019. gada CrossFit Open sacensībās. Kopā OZO S&C šajās pasaules mēroga sacensībās pārstāvēja 7 sportisti. Rakstā mūsu atlēti dalās ar savu pieredzi un piedzīvoto CrossFit Open sacensībās. Sieviešu konkurencē top 2 Latvijā ieņēma OZO meitenes. Santa Ozoliņa izcīnīja pirmo vietu, iegūstot ceļazīmi uz “CrossFit Games” sacensībām. Augsto otro vietu izcīnīja Linda Medene. Vīriešu konkurencē augstāko vietu (31.) izcīnīja Artis Sockis. Lasīt vairāk

Ieteikumi panākumiem bagātam 2020. gadam

Uzstādi mērķi kurš ir reālistisks.

Ir jāiemācās kārtīgi izvērtēt savas spējas un iespējas. Vai tas, cik reizes nedēļā sporto, ir pietiekami, lai mērķi sasniegtu, vai tavas šī brīža spējas ir atbilstošas. Var arī pajautāt ko domā treneris par Tavu vēlamo mērķi. Noteikti izvērtē savas prioritātes, izvirzīt mērķi tā pat vien nav nepieciešams. Jāņem vērā arī tas, ka katram mērķim noteikti būs jāatvēl arī papildus darbs ārpus OZO grupu treniņu programmas, ja patiešām to vēlēsies sasniegt. Piemēram, Pull Up (pievilkšanos) vai konkrēta svara pacelšanu kādā vingrinājumā var sasniegt tikai regulāri piestrādājot individuāli ārpus regulārā treniņu plāna.  Lasīt vairāk

Šodien sākas Pateicības Nedēļa! 🎉
Viss, kas Tev jādara, ir šīs nedēļas laikā jānāk uz treniņiem un jāiečekojas OZO S&C Facebook vai Instagram. Par katru Check In iegūsi vienu vietu izlozē. Check In ar bildi iegūsi divas vietas izlozē.  💪🏻

💥 Balvā 50% atlaide mēneša abonementam!

Ziemassvētku brīvdienu grafiks

Pirmdiena (23.12.) – Ierastais grafiks
Otrdiena (24.12.) – 10:00 Open Gym
Trešdiena (25.12.) – Slēgts
Ceturtdiena (26.12.) – 10:00 un 11:15 nodarbības
Piektdiena (27.12.) – Ierastais grafiks
Sestdiena (28.12.) – Ierastais grafiks
Svētdiena (29.12) – Ierastais grafiks Lasīt vairāk