Aizvadītas “OZO Lift Off” Ziemassvētku sacensības

20180106_134224(0)Aizvadītas pirmās OZO “LIFT OFF” sacensības!
Paldies visiem, kas nedēļas nogalē ieradās uz Ziemassvētku pasākumu, un īpašs paldies tiem, kas piedalījās “OZO Lift Off” sacensībās.
Apsveicam medaļniekus un arī pārējos dalībniekus ar labajiem rezultātiem un personīgajiem rekordiem!
Trenējamies cītīgi un tiekamies 2019. gada Lift Off.

Decembra sasniegumi

1 (1)Apsveicam visus ar panākumiem decembrī!
Linda S. – 20 sekundes Hand Stand, 4m Hand Stand Walk, Edgara Birthday WOD 97 reps.
Lauris – 6 Double Unders
Viktors – 3 Double Unders, Push Press 1×1 @ 40 kg, Split Jerk 1 x 1 @ 40 kg
Ennija – Pirmais Double Under
Guna – 52 Double Unders, Free Standing Handstand, Edgara
Lasīt vairāk

Decembra “Dedicated Club”

23314495_1550428111704065_168878009_oApsveicam tos, kas iekļuvuši decembra “Dedicated” clubā! Svētkos jāatpūšas tikai no darba, treniņi ir izklaide. Janvārī gaidām garāku sarakstu! :)
Super Dedicated:
Viljams Timrots – 18
Dedicated:
Jānis Priedītis – 15
Kristaps Vītols – 15
Atis Galinskis – 14
Lauris Ločmelis – 14
Viktors Baleišis – 14
Linda Sapegina – 12

5 padomi veiksmīgai svara zaudēšanai

Healthy Life wooden sign with a beach on background1) Saproti, ka svara zaudēšana prasa laiku.
Nomainīt visu savu ēdienkarti vienā rāvienā ir ļoti riskanti. Ēdienkartes pārāk drastiska nomaiņa ir garants tam, ka drīz vien atgriezīsimies pie vecajiem ieradumiem. Ieradumus maini pakāpeniski, atsakoties no nevajadzīgajiem ēdieniem pa vienam, tas nodrošinās ilgtermiņa rezultātus. Lasīt vairāk

Kā nesasniegt Jaungada mērķus

smart+goalsPārāk augstu mērķu uzlikšana.
Nav slikti uzstādīt augstus mērķus, bet tiem jābūt tādiem, kas
varētu būt arī reāli sasniedzami.  Ir jāiemācās kārtīgi izvērtēt savas spējas un iespējas. Vai tas, cik reizes nedēļā sporto, ir pietiekami, lai mērķi sasniegtu, vai tavas šī brīža spējas ir atbilstošas. Noteikti izvērtē savas prioritātes, izvirzīt mērķi tā pat vien nav nepieciešams. Jāņem vērā arī tas, ka katram mērķim noteikti būs jāatvēl arī papildus darbs ārpus OZO grupu treniņu programmas, ja patiešām to vēlēsies sasniegt. Piemēram, Pull Up (pievilkšanos) vai konkrēta svara pacelšanu kādā vingrinājumā var sasniegt tikai regulāri piestrādājot individuāli ārpus regulārā treniņu plāna.

Lasīt vairāk