Jūnija mēneša atlēts – Jānis

PhotoGrid_1531145218265Vārds: Jānis Vērdiņš
Vecums: 33
Pilsēta kurā uzaugi: Murjāņi
Nodarbošanās/darbs: Nekustamais īpašums
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: airēšana, kardio treniņi
Mīļākais vingrinājums: burpees
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: sēņu zupa omes gaumē
Sporta vēsture: skriešana
Hobiji/intereses ārpus zāles: ceļošana, wake, skriešana
Lasīt vairāk

OZO S&C Triatlons/Bootcamp afterīts 2018

WhatsApp Image 2017-08-05 at 19.59.1011. augustā visi aicināti uz OZO vasaras tradīciju – Triatlonu/Bootcamp afterīts/BBQ! Norises vieta: Jaunmārupe (daži km no Rīgas). Kopā pavadīsim laiku ārpus zāles, sportojot svaigā gaisā un atpūšoties (būs grils), kā arī iespēja ieiet pirtī. Nakšņošana teltīs. Plānota triatlona sprinta jeb saīsinātā distance: 750 m peldēšana, 20 km riteņbraukšana, 5 km skriešana. Ja kādam nav velosipēds vai nav iespēja to nogādāt, varēs veikt arī citu distanci, piemēram, duatlonu (divas disciplīnas pēc izvēles) vai arī veikt tikai vienu disciplīnu. Uz vietas būs arī airētāji, kurus varēs izmantot kādas citas disciplīnas vietā.  Pasākuma plānā būs arī citas aktivitātes.

Row Challenge uzvarētāji!

PhotoGrid_1530644592271Row Challenge uzvarētāji!
Dace – “Tas liek sirdij sisties straujāk. Tas padara kājas ļumīgas. Tas liek aizsisties elpai. Uzmini nu, kas tas ir? Bet protams, ka ROW! Tas arī īsumā raksturo 500m Row Challenge 😀 Bet vispār paldies Mārtiņam, kurš tieši pirms tam bija jau noairējies un kura acīs man negribējās krist kaunā un pārāk atpalikt.”
Viljams -” Bija bail uzsākt, jo atcerejos kā bija pēc Assault Bike.
Zināju cik apmēram ātri jānoairē. Bija stratēģija kādu ātrumu turēt. Tas viss aizmirsās, kad nonācu līdz 350m. Tad tik rāvu un cerēju, ka nokapšu no airētāja”.

Miegs un miega režīmi

sleep-better-improving-cacaroot-iStock_62280108_MEDIUMMiega cikli:

  1. Periods starp nomodu un miegu.
  2. Sirds darbība palēninās, smadzenes veic mazāk sarežģītus uzdevumus.
  3. Izdalās hormoni, un ķermenis sāk atjaunot kaulus un ādu.
  4. Asinsritei apgādājot muskuļus, tiek atjaunota fiziskā enerģija.
  5. Paātrinās sirdsdarbība, un paaugstinās ķermeņa temperatūra. Prāts ir aktīvs, un sapņi ir spilgti.

Šis cikls atkārtojas katru 1h30min.

Ja katru rītu piecelies noguris, iesakām iepazīties ar visiem tālāk norādītajiem ieteikumiem, kā uzlabot miega kvalitāti. Ja guli pietiekami ilgi, tas ne vienmēr nozīmē, ka miegs ir kvalitatīvs. Ievērojot savā ikdienā šos ieteikumus, miegs un dzīves kvalitāte noteikti uzlabosies.  Lasīt vairāk

Maija mēneša atlēts – Miks

20180619_185109-01Vārds: Miks Dzenis
Vecums: 27
Pilsēta kurā uzaugi: Cēsis
Nodarbošanās/darbs: Latvijas Universitāte
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Kelly
Mīļākais vingrinājums: Deadlift
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: pasta ar boloņas mērci
Sporta vēsture: neregulāra skriešana vakaros/mājvingrošana
Hobiji/intereses ārpus zāles:  Blockbuster filma kinoteātros – sci fi, superheroes, action, thriller. Teātris, Koncerti, Māksla. Batman!! 😊 Lasīt vairāk

OZO S&C Līgo WOD 2018

P35493857_2064256443792327_7295994042456735744_niektdien tradicionālais Līgo WOD – “Murph”. Bus arī neliels svētku galds ar uzkodām un dzērieniem. Tā kā visi aicināti uzturēties ilgāk un pavērot kā pārējie cīnās.