Less is More!

Jā, dažkārt ir gadījumi, kad mazāk ir patiesībā vairāk. Ja ir jāizvēlas starp pārtrenēšanos vai tieši pretēji – nepietiekamu fizisko slodzi, tad labāk izvēlēties nepietiekamu slodzi. Pārtrenēšanās gadījumā tavs ķermenis būs neatjaunojies, pārguris un bez enerģijas. Turpretim, ja slodze ir nepietiekama, tev vienmēr būs enerģijas rezerves. Sacensību laukumā nepārtrenējies atlēts būs daudz spējīgāks. Pārtrenēšanās arī novājina imūnsistēmu, veicina infekcijas un hronisku nogurumu. Lasīt vairāk

Pirms & Pēc – Miks

Kāds bija tavs iemesls, lai sāktu trenēties OZO S&C?
Jau kādu laiku gribējās atrast pēc darba kādas sportošanas aktivitātes. Pirms tam pa reizei biju neregulāri skrējis vakaros, bet sapratu, ka gribas tieši vairāk attīstīt spēku un ka būtu labi, ja kāds tomēr pamācītu, kā labāk darīt. Tajā pašā laikā, lai tajā vietā varu sākt no nulles, un neviens man nepārmet, ja kaut kas nesanāk.
Crossfit bija tas šarms, ka tas likās ar interesantiem vingrinājumiem – piemēram virvju virpināšana rokās vai lekšana uz koka konstrukcijas, vai airēšanas rīks zālē, vai ragavu sliedes stumšana pa zemi utml.  Lasīt vairāk

Drastiskas diētas un badošanās – kāpēc viss nav tik vienkārši

Atbrīvojies no svariem! Nopietni! Svari nepateiks, cik lieko tauku esi zaudējis vai arī cik muskuļu esi ieguvis. Abi šie rādītāji ir vitāli svarīgi. Daudzi cilvēki pārtrauc sportot tādēļ, ka nācis klāt svars. Ja treniņu plānā tiek iekļauti spēka treniņi, tad pastāv liela iespēja, ka šis svara pieaugums ir tik ļoti vajadzīgā muskuļu masa, kuri ir daudz blīvāki par taukiem, tādēļ arī pieaug svars. Domājot, ka tie ir tauki, kas nākuši klāt, tiek pieļauta liela kļūda – tiek samazināts uzņemto kaloriju skaits. Lasīt vairāk

Kāpēc Funkcionālais Fitness? (Cilvēka primārās pamata kustības)

Mūsdienās vārdu salikums “Funkcionālais Fitness” šķiet tiek izmantots visur. Funkcionālais Fitness nozīmē to, ka treniņu programma ir balstīta uz cilvēka pamata kustībām, kuras tiek darītas ar mērķi uzlabot ikdienas kvalitāti, kā arī fizisko stāvokli. Visas kustības tiek izpildītas ar brīvajiem svariem vai sava ķermeņa svaru. Spēka trenažieri netiek izmantoti. Lasīt vairāk

Decembra mēneša atlēte – Paula

Vārds: Paula
Vecums: 15
Pilsēta kurā uzaugi: Rīga
Nodarbošanās/darbs:  skolēns
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: vēl tāda nav
Mīļākais vingrinājums:  aukliņa
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: saldējums
Sporta vēsture:  peldēšana  10 gadus,  tagad burāšana
Hobiji/intereses ārpus zāles:  burāšana 
Lasīt vairāk

Ieteikumi kā atsākt trenēties pēc brīvdienām

Sāksim ar to, ka aktīvam un veselīgam dzīvesstilam pārtraukumu nav 🙂 . Tomēr lielākajai daļai cilvēku brīvdienas nozīmē laiku, kad var izlaisties. Ballītes, neveselīgs ēdiens, dzērieni, negulētas naktis – šādi radot problēmas pieturēties pie veselīga dzīvesstila. Pēc garākām brīvdienām cilvēki parasti ir daudz motivētāki sākt pievērsties savai veselībai. Tālāk rakstā daži ieteikumi, kā atsākt trenēties pēc garākas pauzes. Lasīt vairāk