Pirms & Pēc – Viktors

Ar ko nodarbojies ikdienā?
Esmu pilna laika programmētājs

Kāds bija tavs iemesls lai sāktu trenēties?
Vēlējos izkustēties pēc darba dienas, plus fiziskas  pārvērtības. Šo to jau darījis esmu visu laiku, tieši OZO ieteica kolēģis, ka vienkārši jāiet un jāpamēģina.

Pastāsti par savām līdz šim piedzīvotajām pārmaiņām.
Atceroties pašu sākumu un to, kā ir šobrīd, esmu pavisam cits cilvēks. Zaudēti 10 liekie kilogrami, kā arī palielinājusies muskuļu masa. Visvairāk pārmaiņas jūtamas fiziski, esmu audzis pamatīgi. Ļoti daudzi vingrinājumi ir padevušies, kurus vēlējos, lai tie sanāktu, piemēram striktie pull-up, DU. Lasīt vairāk

OZO S&C februāra mēneša atlēts – Liene

Vārds:   Liene
Vecums: 33
Pilsēta kurā uzaugi: Limbažu rajons, Lēdurgas pagasts
Nodarbošanās/darbs: HR
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Apļa treniņi
Mīļākais vingrinājums: Pull up
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”:  Lēcas / Rūjienas saldējums Lasīt vairāk

Pirms & Pēc – Renārs

Ar ko nodarbojies ikdienā?
Ikdienā pārsvarā atrodos ofisā, bet sanāk arī šad tad pakustēties darba jautājumos.

Kāds bija tavs iemesls sākt trenēties? Pastāsti par savām līdz šim piedzīvotajām pārmaiņām (fiziskām, vizuālām utt.)!
Sāku trenēties, jo vajadzēja ieviest dzīvē regulārus treniņus. Līdz šim ir zaudēti 13 kilogrami un protams ir arī vizuālas pārmaiņas.

Kopš pārmaiņām, kas ir uzlabojies Tavā pašsajūtā? Kas mainījies tavā ikdienā un kāda tā tagad izskatās, salīdzinot ar to, kā bija?
Ir iegūts vairāk enerģijas. Sākot apmeklēt regulāri nodarbības, uzreiz uzlabojās visas fiziskās spējas, kā rezultātā treniņi jau tagad ir pavisam citā izpildījumā. Lasīt vairāk

Less is More!

Jā, dažkārt ir gadījumi, kad mazāk ir patiesībā vairāk. Ja ir jāizvēlas starp pārtrenēšanos vai tieši pretēji – nepietiekamu fizisko slodzi, tad labāk izvēlēties nepietiekamu slodzi. Pārtrenēšanās gadījumā tavs ķermenis būs neatjaunojies, pārguris un bez enerģijas. Turpretim, ja slodze ir nepietiekama, tev vienmēr būs enerģijas rezerves. Sacensību laukumā nepārtrenējies atlēts būs daudz spējīgāks. Pārtrenēšanās arī novājina imūnsistēmu, veicina infekcijas un hronisku nogurumu. Lasīt vairāk

Pirms & Pēc – Miks

Kāds bija tavs iemesls, lai sāktu trenēties OZO S&C?
Jau kādu laiku gribējās atrast pēc darba kādas sportošanas aktivitātes. Pirms tam pa reizei biju neregulāri skrējis vakaros, bet sapratu, ka gribas tieši vairāk attīstīt spēku un ka būtu labi, ja kāds tomēr pamācītu, kā labāk darīt. Tajā pašā laikā, lai tajā vietā varu sākt no nulles, un neviens man nepārmet, ja kaut kas nesanāk.
Crossfit bija tas šarms, ka tas likās ar interesantiem vingrinājumiem – piemēram virvju virpināšana rokās vai lekšana uz koka konstrukcijas, vai airēšanas rīks zālē, vai ragavu sliedes stumšana pa zemi utml.  Lasīt vairāk