Pirms & Pēc intervija – Oskars

🎬🎥 Noskaties interviju ar OZO S&C biedru Oskars Rancans!
Intervija Oskars pastāsta par progresu, fiziskajām pārmaiņām, svara zaudēšanu, sevis motivēšanu un vēl šo to. 👍🏻
Oskars pie mums uzsāka trenēties ziemā, un kopš tā brīža cītīgi ir trenējies, kas novedis līdz kārtīgam progresam! 💪🏻

Aprīļa mēneša atlēts – Didzis

Didzis, 41, uzaugu Rīgā un laukos. Pēc profesijas esmu uzņēmējs, bet sirdī Dj. Sports ārpus OZO – bokss, daivings un snowboard.

Kāds ir Tavs mīļākais vingrinājums un mīļākais ēdiens/”cheat meal”?
Vingrinājumu komplekts – apļa treniņš, cheat meal  – karstmaizes ar desiņu un sieru

Cik ilgi trenējies OZO S&C un kā iesāki pie mums trenēties?
3 gadi, sievas māsa pateica, ka man ir jāiet uz OZO. Lasīt vairāk

Intervija ar OZO S&C biedriem Ievu un Tomu

 🔥 Intervijā Ieva ar Tomu pastāsta nedaudz par sevi, to, kā bija sākt nodarboties ar funkcionālo fitnesu, par progresu, un kāpēc funkcionālais fitness ir piemērots visiem.
Nac un izmēģini arī Tu! 😉

 

Marta mēneša atlēts – Aldis

Vārds, vecums, pilsēta kurā uzaugi, nodarbošanas/darbs, sporta vēsture, hobiji/intereses ārpus zāles:
Aldis Šalučka, Rīga.
2. līmeņa atbalsta dienesta departmenta vadītājs IT uzņēmumā “Arvato Systems Latvia”.
Savos 20 gados – Skrēju Pusmaratonus, 1x Maratonu un aktīvi trenējos Taizemes boksā.
Savos 30. gados – (Tagad) esmu klasisks ofisnieks, kuram ir vajadzīgas fiziskās aktivitātes, lai nesaliptu kopā ar krēslu. Lasīt vairāk

Kā ātrāk progresēt

📖 Ja nodarbojies ar intensīvām aktivitātēm vai treniņiem, ir dažas lietas, kuras noteikti būtu jāievēro, lai ātrāk tiktu pie rezultāta. Ja šīm lietām netiek pievērsta uzmanība, var būt pat tā, ka progress nebūs jūtams vai pamanāms.
 
🔹Nr.1 – Tev ir vajadzīgi ogļhidrāti
Ja sporto samērā augstā intensitātē, piem. Crossfit, tad uzturā vajadzētu lietot ogļhidrātus. Augstas intensitātes aktivitātes prasa lielu enerģiju, un galvenais enerģijas avots šādām aktivitātēm ir glikogēns, kuru uzņem ar ogļhidrātiem. Ja uzturā ogļhidrātus uzņem par maz, ir liela iespēja, ka treniņos nebūs pietiekami daudz enerģijas, lai spētu treniņu aizvadīt pietiekami intensīvi, lai justu progresu.

Lasīt vairāk

Jaunumi

Hey Hey! Pandēmijai pierimstot un pamazinoties ierobežojumiem, esam atsākuši Funkcionālā Fitnesa treniņus arī no rītiem, plkst. 6:50. 
Grafiku skatīt Wodify.