Kafija

Vai kafija ir laba vai slikta?
Cik daudz kafijas dienā ir ieteicams?

Domas par kafiju bieži vien dalās. Katram ir savas vajadzības un vēlmes. Tāpat, kā ar uzturu, arī uz kafijas jautājumiem bieži vien jāatbild ar “atkarīgs no…”.   Lasīt vairāk

Jūlija mēneša atlēts – Laura

Vārds:  Laura
Vecums: 35
Pilsēta kurā uzaugi: Sigulda
Nodarbošanās/darbs: šobrīd „pilna laika mamma”
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: kāršu “WOD”
Mīļākais vingrinājums: vingrinājumi ar svaru stieni  Lasīt vairāk

Ogļhidrāti, Olbaltumvielas, Tauki

Ja tu vēlies redzēt vizuālus rezultātus, ar treniņiem vien nepietiek, noteikti būs vajadzīgs arī pareizs uzturs. Tas nozīmē uzņemt pareizu kaloriju daudzumu un pareizu uzturvielu daudzumu (ogļhidrāti, tauki, olbaltumvielas). 

Barības vielas ēdienā tiek iedalītas trijās kategorijās (makroelementi – ogļhidrāti, tauki, olbaltumvielas). Makroelementi nozīmē vielas, kuras nepieciešanas lielos daudzumos. Mikroelementi ir vitamīni un minerālvielas – mikro nozīmē to, ka šīs vielas ir nepieciešamas mazos daudzumos. Katra barības viela ķermenī veic savu funkciju, mijiedarbojoties ar citām barības vielām, lai šīs funkcijas izpildītu.  Lasīt vairāk

Ko prasa “sešpaka”?

Vai #sešpaka” ir tas, ko patiešām vēlies? Lai atbildētu uz šo jautājumu, vajadzētu patiešam zināt, vai “šešpaka” ir tas, ko gribi.

“Sešpaka” prasa ļoti lielu apņemšanos, bet vairākums to nemaz nesaprot un iesāktais process ātri vien beidzas. Lai būtu kārtīgi redzams vēdera muskuļu reljefs, vīriešiem ķermeņa tauku procentam vajadzētu apmēram būt zem 10%, sievietēm zem 20%. Lai to panāktu, lielos apmēros ir jāatsakās no daudzām lietām, kā piemēram, alkohols, pārstrādāti ēdieni, saldumi, uzkodas utt. Sociāli pasākumi bieži vien var būt nelabvēlīgi šī mērķa sasniegšanai. Iespējams no kādiem hobijiem vai interesēm būtu nepieciešams biežāk atteikties.
Lasīt vairāk