Fat vs Muscle

bmi-comparisonĶermeņa svara zaudēšana pret tauku masas zaudēšanu: Vai esi drošs, ka zaudē taukus? Svara zaudēšana vienmēr ir bijusi viena no apspriestākajām tēmām. Šķiet, ka visi mūsdienās cenšas zaudēt svaru. Bet kāda ir atsķirība starp svara zaudēšanu un tauku masas zaudēšanu? Cilvēki, pārmaiņus, izmanto abus minētos terminus. Izlasot šo rakstu, jūs uzzināsiet atšķirības starp svara un tauku masas zaudēšanu, kā arī sapratīsiet, uz kuru no tiem Jums ir jātiecas un kādā veidā. Lasīt vairāk

Kinezioloģiskā teipošana- kad un kā?

1279996153289_hz-myalibaba-web-temp2_2281

Kinezioloģiskā teipošana ir pavērusi jaunus plašumus organisma pašārstējošo sistēmu darba atvieglošanai un tādējādi arī uzlabošanai.
Mūsdienu – stresa un mazkustīgā dzīvesveida apstākļos muskuloskeletālās un saišu sistēmas atbalsts ir vairāk nekā nepieciešams, jo cilvēki gluži vienkārši lēnām aizmirst dabisko procesu, kas tiek dēvēts skaistā vārdā par kustībuLasīt vairāk

Bezmaksas iepazīšanās nodarbība

11214281_1636103219940987_7427772646715539357_nVēlies izmēģināt?! Mēs tevi gaidīsim sestdien (11.07) 12:00 vai otrdien (14.07) pulkstens 19:00 uz Bezmaksas iepazīšanās nodarbību. Šī nodarbība domāta tiem, kas iepriekš nav nodarbojušies ar funkcionālajiem treniņiem un vēlas iepazīties ar šo treniņu metodiku vai tikai izbaudīt viena treniņa norisi. Nav svarīgi kādā fiziskā formā esi, funkcionālie treniņi ir domāti visiem. Jā, arī Tev! Atnāc pamēģini un pozitīvas emocijas garantētas.
Visi interesenti uz nodarbību var pieteikties mūsu mājaslapā sadaļā “Pieteikšanās”. Pieteikties uz citiem laikiem var arī sazinoties ar mums Facebook, kā arī zvanot.
Tiekamies!  Lasīt vairāk

Human Biomechanics

fig_9_Tensegrity_Torso_PelvA fantastic view of a concept that applies to pretty much all life systems. Tensegrity was a concept introduced by Buckminster Fuller. Thomas Myers saw the implications of this on the human body and created his Anatomy Trains theory from this concept. Everyday with our testing at Functional Patterns, tensegrity becomes more relevant and it is helping us further evolve our craft. Thanks again Tom, you’re doing amazing work!  Lasīt vairāk

Kāpēc jāēd zemenes!?

Strawberries @ CrossFitZemeņu laiks ir pienācis, līdz ar to mēs aicinam ikvienu mūsu atlētu aktīvi ēst šīs gardās ogas! Zemenēm piemīt daudz labu īpašību, kā piemērām, tās atjauno ķermeni, šķidrina asinis, palielina enerģiju un ir bagātīgs Multivitamīnu avots. Vairāk par zemeņu labajām īpašībām uz mūsu veselību spiežam  Lasīt vairāk

Grafika izmaiņas

1_schedule_changeSākot no nākamās nedēļas pirmdienas (29.06.15), notiks izmaiņas nodarbību grafikā. Darbadienu vakaros, pirmdienās, trešdienās un piektdienās, ierasto tris nodarbību (WOD) vietā, būs divas nodarbības. Izmaiņas būs arī rīta nodarbībai (10:30), turpmāk šī nodarbība notiks katru darbadienu 10:00. Open Gym turpmāk katru dienu 10:00. Grafika izmaiņas skatīt sadaļā “Grafiks”. Lasīt vairāk

Līgo WOD

list-thumb-4e541bfa-8285-6146Rīt plkst. 11:00 norisināsies Līgo WOD, pēc treniņa iespējams palikt ilgāk un ielīgot Līgo svētkus. Cītīgajiem atlētiem liksim galdā alus kausus un īstu Jāņu sieru! Gaidam visus!
Priecīgus Līgo Svetkus!!!

Lasīt vairāk

Sēdēšanas ietekme uz ķermeni.

11391140_1626654807552495_1975227546914896661_n
Pareizais veids, kā sēdēt pie galda
Ja tev ir bieži jāsēž, centies to darīt pareizi. Kā mammas mēdz teikt – sēdi taisni!
Atbrīvo plecus, neliecies ar ķermeņa augšdaļu uz priekšu, elkoņiem ir jābūt saliektiem 90 grādu leņķī. Turi rokas tuvāk pie ķermeņa, muguras lejasdaļa var būt atbalstīta. Turi pēdas pie zemes.  Lasīt vairāk