Oktobra “Achievements”

1 (1) Ronalds – 67 unbroken Double Unders, Freestanding Hand Stand
Kristaps V. – 2 unbroken Bar MU, 1 RM Clean & Jerk @ 85 kg, 10k Row 43,57 minutes, 1×3 Snatch @ 52 kg
Kristaps T. – 67 unbroken Double Unders
Elīna S. – Pirmais Double Under
Jānis P. – pirmais Bar MU (2 uzreiz :) ) , 1×3 Snatch @ 52,5 kg
Andris O. – 1×2 @ 70 kg Clean and Jerk
Atis – “Dedicated Club” Nr.1, 1 Rep max  Back Squat @ 80 kg
Guna – 1×1 @ 32kg Snatch, 1×3 Snatch @ 30 kg
Jānis S. – “Krišjāņa Birthday WOD” 506 reps
Māris – 1×3 Snatch @ 75 kg
Mārtiņs – “Krišjāņa Birthday WOD” – 375 reps
Viljams – 1×2 Back Squat @ 160 kg Lasīt vairāk

Oktobra “Dedicated Club”

23314495_1550428111704065_168878009_oSuper Dedicated:
Atis Galinskis – 19
Artis Sockis – 18
Māris Apels – 18

Dedicated:
Jānis Priedītis – 17
Lauris Ločmelis – 15
Mārtiņs Stamguts – 14
Linda Sapegina – 14
Dace Buša – 13
Guna Ulmane – 13
Laila Timrota – 13
Jānis Vērdiņs –  13
Viljams Timrots – 12 Lasīt vairāk

10 ieteikumi labākam uzturam

  Gestational-Diabetes-Nutrition-Tips-for-EVERY-Pregnancy1. Izmanto kādu no uztura uzskaites aplikācijām
Šādas aplikācijas ir labs pirmais solis ceļā uz veselīgu un sabalansētu uzturu. Pierakstot dienas laikā apēsto, jau pavisam īsā laikā paplašināsies tava izpratne par produktiem un varēsi novērot, kādi ir Tavi ēšanas paradumi, kādi trūkumi, piemēram, būs redzams uzņemtais liekais cukurs, vai arī tas, ka veselīgajā paciņā riekstu ir pārsniegta visas dienas kaloriju norma. Kā arī redzot, kādas sekas uz “kopējo bildi” atstāj maza bulciņa vai krāsainā dzēriena pudele, nākamreiz, iespējams, izvēlēsies no tās atteikties.  Lasīt vairāk

Septembra mēneša atlēti – Bušiņi

WhatsApp Image 2017-10-30 at 13.32.27Vārds: Dace un Krišjānis Buši
Vecums: Dacei 27 un Krišjānim 32
Pilsēta kurā uzaugāt: Dace no Rīgas, Krišjānis no Ziepniekkalna (jo tā ir pilsēta)
Nodarbošanās/darbs: Dace jau pāris gadus “sēž mājās un neko nedara” jeb, pareizāk sakot, strādā 24/7, audzinot 2 gabalus #BushBeibi. Krišjānis “strādā sabiedrības interesēs”.
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Dacei – Kelly! (Jo kardio un nav stieņa un var RX :D) Krišjānim Murph, viņš sāks gaidīt jau janvārī.
Mīļākais vingrinājums: Dacei core vingrinājumi, īpaši planku variācijas. Krišjānim ring muscle up Lasīt vairāk

Halloween WOD!

645Čau visiem! Helloween WOD vairs nav aiz kalniem,
27. oktobrī visi gaidīti uz ikgadējo tradīciju – Halloween WOD 🎃 ! Sākums plkst. 18:30.
Ierašanās pašu izvēlētos tēlos, maskās vai kostīmos. Kā vienmēr paredzētas arī nelielas balvas par radošāko tēlu/kostīmu 👽 . Uzvarētājs tiks noskaidrots balsojot.
Pēc Helloween WOD visi kopīgi dosimies uzspēlēt biljardu “Fantasy Parkā” plkst. 21:15, kas atrodas “Rīga Plaza”. 🎱🎱🎱
Lasīt vairāk

Kāpec jāsporto nedēļas izskaņā?

image4Paskatoties uz to, kad cilvēki sporto, ir redzama tendence, ka nedēlas beigās sportot gribētāji ir mazāk. Īpaši izceļas viena diena – piektdiena, un šī ir diena kurā būtu vērtīgi apsvērt aizvadīt treniņu. Tādēļ vēlamies pastāstīt, kādēļ treniņš tieši piektdienās  vai sestdienās var kļūt Jums visvērtīgākais jebkuru mērķu sasniegšanai.
Lasīt vairāk

Augusta mēneša atlēts – Guna

20170914_185023Vārds: Guna Ulmane
Vecums: 30
Pilsēta kurā uzaugi: Ikšķile
Nodarbošanās/darbs: strādāju bibliotēkā un studēju antropoloģiju
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: visi pāru wodi, jo īpaši ar kārtīm.  Lasīt vairāk

Kāpēc mums vajadzīgs miegs?

maxresdefaultVeselīgs miegs ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas ietekmē kopējo veselības stāvokli un ķermeņa spēju atjaunoties. Miega laikā atpūšas un atjaunojas centrālā nervu sistēma, kas kontrolē lielāko daļu ķermeņa un prāta funkciju, tā nodrošina mūsu reakciju, kustības un prāta spējas, vienlaikus miegā atjaunojas arī muskuļu šūnas. Nepietiekams un nekvalitatīvs miegs ir taisnākais ceļš uz vājiem rezultātiem, sliktu pašsajūtu un traumām. Diemžēl pētījumi liecina, ka lielākā daļa cilvēku neguļ pietiekami daudz. Lai gan optimāli nepieciešamais miega daudzums katram ir individuāls, lielākoties tas atrodas robežās no 7 – 8h. Vairāki profesionāli treneri saviem atlētiem iesaka gulēt 10h un pat vairāk, lai sasniegtu maksimālos rezultātus. Kad profesionāli atlēti guļ vairāk nekā 10h diennaktī, iegūtais efekts pielīdzināms tam, kādu sniedz dopinga lietošana.  Lasīt vairāk