OZO S&C Ziemassvētku grafiks

christmas-scheduleZiemassvētku grafiks :
Sestdiena (23.12.) – pēc ierastā grafika
Svētdiena (24.12.) – zāle slēgta
Pirmdiena (25.12.) – zāle slēgta
Otrdiena (26.12.) – 10:30 – 13:00 Open Gym

Jaungada grafiks:
Sestdiena (30.12.)- pēc ierastā grafika
Svētdiena (31.13.)- zāle slēgta
Pirmdiena (01.01.18) – zāle slēgta

OZO Ziemassvētku pasākums 2017

25360391_1588102564603286_1758482003_nTā kā vēlamies ieviest jaunu Ziemassvētku tradīciju, šogad OZO eglīte būs vēlāk nekā iepriekšējos gadus – sestdien, 6. janvārī. Svētku ietvaros aizvadīsim aizraujošas sacensības – OZO Lift Off. OZO Lift Off ietvers gan svarcelšanas sacensības, uzstādot labāko Clean & Jerk rezultātu un labāko Snatch rezultātu, gan, kā jau crossfiteriem pieņemts, ieskaitē būs arī viens vai divi WOD`i. Tāpat kā svarcelšanas sacensībās izmantosim svaru pieteikšanas metodi. Tātad OZO Eglīte = OZO Lift Off = 1 rep max Clean & Jerk + 1 rep max Snatch + WOD. Sacensības norisināsies gan sieviešu gan vīriešu ieskaitē. Tā kā pasākums būs visas dienas garumā, esat laipni aicināti ņemt līdzi radus, draugus, sievas, vīrus utt., lai kopā pavadītu jauku un sportisku dienu ar uzkodām un citām izklaidējošām nodarbēm starp disciplīnām vai disciplīnu laikā. Uz pasākumu laipni gaidīti ir visi, arī tie, kuri nevēlas piedalīties sacensībās, bet vēlas ierasties uz pasākumu, lai jauki pavadītu laiku.
Uz pasākumu līdzi ņemam groziņus.  Lasīt vairāk

Novembra “Achievements”

1 (1)Apsveicam visus ar panākumiem novembrī!
Dāvis – Hand Stand (Wall)
Santa  – Ring Muscle Up, Hand Stand (bez sienas), 1RM Deadlift 90 kg
Laila – Toes to Bar
Jānis P. – Hand Stand (bez sienas)
Dace B. – 1RM Bear Complex @27,5kg
Edgars K. – 1RM Bear Complex @80 kg
Harijs – 1RM Bear Complex @60 kg
Ieva L. –  1×3 Jerk @32,5 kg Lasīt vairāk

Motivācija vai disciplīna

24139082_10215045066427168_254907708_oKatrs no mums, uzsākot treniņus, plāno tos apmeklēt regulāri, diez vai atradīsies kāds, kurš, iegādājoties mēneša abonementu, plāno šajā laikā zālē parādīties vien pāris reizes. Taču ar apmeklējumu ne vienmēr iet tik labi, kā cerēts. Kas tad īsti nosaka to, cik centīgi mēs trenējamies? Lasīt vairāk

Oktobra mēneša atlēts – Atis

37743388415_a0be98e177_kVārds: Atis
Vecums: 35
Pilsēta kurā uzaugi: Rīga
Nodarbošanās/darbs: Projektu vadītājs
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Grūti kādu izcelt, bet izaicinājumu rada tie, kuros parādās manas vājās puses.
Mīļākais vingrinājums: wall balls, box jump, vingrinājumi ar svaru bumbām.
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”?: Vārīti kartupeļi ar maltās gaļas mērci
Sporta vēsture: Savulaik spēlēts futbols, vingrošana.  Lasīt vairāk

Kā uzlabot ikdienas treniņa rezultātus?

Uzticies procesam un esi pacietīgs – brīnumu nebūs, tikai 23335761_10214871018676083_807773397_opastāvīgs darbs nesīs rezultātus, tādēļ treniņi jāapmeklē regulāri. Treniņu programma veidota tā, lai vienmērīgi attīstītu visas fiziskās attīstības puses (spēks, ātrums, izveicība, izturība utt.), taču, tikai regulāri tos apmeklējot, izvairīsies no loterijas, ka trenē tikai to, uz ko pagadās atnākt.  Lasīt vairāk