Halloween pasākums 2018

20171031-Halloween-party_webPiektdien 31. oktobrī visi gaidīti uz ikgadējo Halloween pasākumu 🎃 ! Sākums plkst. 18:30.
Ierašanās pašu izvēlētos tēlos, maskās vai kostīmos. Kā vienmēr paredzētas arī nelielas balvas par radošāko tēlu/kostīmu 👽 .Uzvarētājs tiks noskaidrots balsojot. Kā arī būs iespēja piedalīties spēlē “Raffle ticket” un laimēt balvu no OZO. Neizpaliks arī citas sportiskas un radošas aktivitātes. 
2. Novembrī visi kopīgi pēc piektdienas treniņiem dosimies Halloween vakariņās.

“Skinny Fat”

maxresdefaultTermins “skinny fat” ir populārs termins, ko medicīnā sauc par “sarkopeņu aptaukošanos” – ķermeņa tauku pārmērīgu klātbūtni kopā ar muskuļu masas zudumu.

“Skinny Fat” attiecas uz tiem, kam ķermeņa svars un masas indekss ir it kā normas robežās, bet tauku masas daudzums ir daudz lielāks nekā muskuļu masas daudzums. Šajā gadījumā ārējais izskats var sniegt maldinošu priekšstatu, jo veselīgam ķermenim nepieciešamās muskuļu masas ir par maz, kā rezultātā var rasties tādas pašas medicīniskas problēmas kā personai ar izteiktu lieko svaru. Lasīt vairāk

Jaunā treniņu programma – “OPEN”

new-programsTurpmāk CrossFit un Fitness WOD opcijām klāt redzēsiet jaunu opciju – OPEN, kura sākumā būs testa variantā. Šī programma kopumā būs zemākas intensitātes.  Treniņi vairāk būs tendēti tieši uz spēka/muskuļu attīstību. OPEN WOD opcijai tāpat, kā Fitness opcijai, treniņš tiks pārveidots no pamata programmas Crossfit. Tādat kustības lielākajā mērā saglabāsies tās pašas, kas ir redzamas Crossfit opcijā. 
Jāpiemin, ka šai opcija vairāk būs domāta pieredzējušākiem “crossfiteriem”, jo treniņi vairāk būs javeic individuāli ar mazāku uzmanību no treneriem.

Pirms & Pēc – Guna

PhotoGrid_1539870299468Mans svars šobrīd nav nozīmīgi atšķirīgs no tā, kāds tas bija pirms uzsāku treniņus OZO, turklāt svara nomešana arī nebija mans mērķis uzsākot treniņus. Tāpēc vizuālās pārmaiņas šoreiz nav svarīgākās, tomēr biju ļoti patīkami pārsteigta, kad pirmo reizi ieraudzīju, ka man tomēr ir vēdera muskuļi. Mani iepriecina tas, ka fiziski varu izdarīt vairāk, ātrāk un smagāk. Esmu lepna par saviem pirmajiem pullupiem, pushupiem un T2B. Treniņi man ir iemācījuši nepadoties, noticēt sev un izvirzīt mērķus. Lasīt vairāk

Septembra mēneša atlēte – Ennija

19748558_1996651720552800_2151319346851039692_nVārds: Ennija
Vecums:
26
Pilsēta kurā uzaugi:
Aglona
Nodarbošanās/darbs:
Programmētāja
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD:
Tāda viena noteikta nav. Visos var atrast, kas patīk, kas nē. Principā patīk tas, kas sanāk. 😀
Mīļākais vingrinājums: Deadlifts un protams tagad jau burpee 😀
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: Visa veida pankūkas un mammas taisītās kotletes.
Sporta vēsture:
 Aerobika, peldēšana, fitnesa zāle, vakara pastaigas.  
Hobiji/intereses ārpus zāles: Eksperimentēt ar ēdienu, kad ir iedvesma. Ziemā slidoju. Skatos dažādus raidījumus, kā gatavo gardus ēdienu. Doties izbraucienos ar riteņiem/laivām galvenais būt brīvā dabā. Lasīt vairāk

“Burpees” izaicinājuma uzvarētāji!

PhotoGrid_1539339389146Septembrī norisinājās vēl nebijis izaicinājums. “Crossfit Team Series” temā, visa mēneša garumā komandai bija uzdevums veikt maksimāli daudz “Burpees”. Ar iespaidīgu veikumu (11111 burpees)  un  pārliecinošu uzvaru šajā izaicinājumā uzvaru ieguva Ennija ar Viktoru! 

Ennija: “Viens no labākajiem mēnešiem ozo. Pēc treniņiem pietrūkst burpiju. Sajūta, ka kaut, kas nav izdarīts līdz galam. 😀. Vienozīmīģi burpiji vairs nav pie top nemilētāmkajiem vingrojumiem. Lasīt vairāk

Sēnes – lielisks produkts veselīgam uzturam

tests-katram-iedzivotajam-vai-pazisti-latvijas-senes-55dc5678f28b5Lielākā daļa cilvēku sēnes uzņem par maz, vai neuzņem vispār.  Sēnes nav pieskaitāmas nevienai ēdienu grupai/valstij. Izrādās, sēnes veido atsevišķu organismu grupu, kas pārtiek no jau atmirušām vielām vai parazitē uz citu dzīvo organismu rēķina. Runājot par sēņu bioloģisko vērtību, tās ir bagātīgs enzīmu, antioksidantu, vitamīnu un minerālvielu avots. Ūdens saturs sēnēs var sasniegt pat 94% no kopējās masas, tāpēc tās ir ideāls produkts visiem tiem, kas vēlas samazināt lieko svaru. Piemēram, 100 g baraviku satur tikai 34 kkal. Tāpat sēnes ir arī labs olbaltumvielu avots, kas var noderēt uztura daudzveidošanai. Tajās ir daudz šķiedrvielu, zems glikēmiskais indekss un dod labu sāta sajūtu. Sēnes arī labvēlīgi ietekmē sirds veselību. Lasīt vairāk