Ko prasa “sešpaka”?

Vai #sešpaka” ir tas, ko patiešām vēlies? Lai atbildētu uz šo jautājumu, vajadzētu patiešam zināt, vai “šešpaka” ir tas, ko gribi.

“Sešpaka” prasa ļoti lielu apņemšanos, bet vairākums to nemaz nesaprot un iesāktais process ātri vien beidzas. Lai būtu kārtīgi redzams vēdera muskuļu reljefs, vīriešiem ķermeņa tauku procentam vajadzētu apmēram būt zem 10%, sievietēm zem 20%. Lai to panāktu, lielos apmēros ir jāatsakās no daudzām lietām, kā piemēram, alkohols, pārstrādāti ēdieni, saldumi, uzkodas utt. Sociāli pasākumi bieži vien var būt nelabvēlīgi šī mērķa sasniegšanai. Iespējams no kādiem hobijiem vai interesēm būtu nepieciešams biežāk atteikties.
Lasīt vairāk

Jūnija ieteikumu kaste

Bija tikai divi ieteikumi, bet paldies par tiem pašiem .
Jūnija ieteikumu kaste:
 Dvieļu noma. – Dvieļu nomu pagaidām neplānojam ieviest, bet ir iespējams mazos dvielīšus iegātādies uz vietas zālē.
 Challengiem, sacensībām un citiem pasākumiem norādīt noteiktus izpildes datumus, kuru neievērošana diskvalificē cilvēku vai noņem punktus. – Ņemsim vērā un turpmāk tiks nolikti termiņi 💪

Jūnija mēneša atlēts – Reinis

Vārds: Reinis
Vecums: 21
Pilsēta kurā uzaugi: Rīga
Nodarbošanās/darbs: Hokejists
Mīļākais Metcon/Benchmark  WOD: Patīk 21-15-9 variāciju treniņi.
Mīļākais vingrinājums: Clean/snatch
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”:  Vārīti kartupeļi ar siļķi, sīpoliem un biezpienu  Lasīt vairāk

Jūnija mēneša sasniegumi

Eva A. – Rope Climb
Laila T. – Kipping Pull Ups
Artis S. – 95 kg Clean & Jerk, Row/BBJO 15:35, Deadlift 165 kg 
Andris D. – Row/BBJO 18:27
Armands K. – Row/BBJO 15:43
Ennija O. – Row/BBJO 18:52
Jānis M. – Row/BBJO 15:55 Lasīt vairāk