Kā palielināt olbaltumvielu daudzumu ikdienā

Ja vēlies kļūt spēcīgs un palielināt muskuļu masu, tev ir jāēd olbaltumvielas. Nepiemirsīsim, ka olbaltumvielas ir arī nepieciešamas pietiekamā daudzumā, ja tavs mērķis nav palielināt muskuļu masu. Cik daudz būtu jāēd? 

Tavam ķermenim ir vajadzīgs daudz olbaltumvielu aminoskābēm, kuras ķermenis izmanto, lai pēc treniņiem salabotu bojātos audus. Ja mērķis ir palielināt muskuļu masu, olbaltumvielām/aminoskābēm jābūt vienmēr pieejamām. Lasīt vairāk

Apzināta ēšana

Lai sasniegtu labāko fizisko formu, ir svarīgi, ko liec savā ķermenī. Kas notiek, ja degvielas bākā ir noplūde, vai dzinējam nepiekļūst degviela, vai arī pārplūdini dzinēju? Ja tu vēlies uzlabot savu fizisko sniegumu par visiem 100%, tad beidz tik ļoti uztraukties par makrovielu daudzumu. Tā vietā sāc pievērst vairāk uzmanības saviem ieradumiem un rīcībai saskarsmē ar ēdienu.  

Lasīt vairāk

CrossFit Open 2019

Sakarā ar CrossFit Games kalendāra izmaiņām šogad iekrīt divas CrossFit Open sacensības vienā gadā. Šī notikuma dēļ otreiz OZO OPEN sacensības šogad nenotiks. Tā vietā visus aicinām izmēģināt spēkus gan Latvijas, gan pasaules mērogā, piedaloties CrossFit Open sacensībās oficiāli, kas sāksies 10. oktobrī. Lai reģistrētos, jāiet uz games.crossfit.com mājaslapu. Kā arī atgādinām, ka decembrī OZO Lift-Off vietā notiks OZO S&C iekšējās sacensības.

Sāc staipīties!

Kāpēc vajadzētu staipīties vai rullēties (darboties ar pašmasāžas rīkiem)

* Stīvums ietekmēs tavu spēju vecumdienās kvalitatīvi funkcionēt un būt patstāvīgam.
* Stīvums/saspringums bieži viens ir pamats dažādām sāpēm locītavās.
* Stīvums liedz tev pareizi kustēties treniņos, kas var novest pie nevajadzīgām traumām.  Lasīt vairāk