OZO S&C uztura On-Ramp/lekcija

Kāpēc Tev ir grūti sasniegt savu mērķi, pat ja trenējies pietiekoši daudz? Problēma noteikti ir tajā, ka…..

….Un tālāk sekotu 100 dažādi varianti 100 dažādos rakstos ar 100 dažādiem risinājumiem, taču izlasot rakstu, tikpat ātri Tu par šo rakstu aizmirstu un turpinātu skatīties smieklīgos kaķu video YouTube!  Lasīt vairāk

OZO S&C Nutrition Challenge

Tuvojoties vasaras sezonai piedāvājam visiem OZO S&C biedriem izmantot iespēju un iemācīties ko jaunu par veselīgu un sabalansētu uzturu, kā aŗī zaudēt kādu lieku kilogramu.
Izaicinājums norisināsies sešu nedēļu garumā. Salīdzinot ar pāgājušo gadu, izaicinājuma noteikumi, vairāk vai mazāk būs tie paši. Dalībnieku skaits būs ierobežots.

Lasīt vairāk

Marta mēneša sasniegumi

Apsveicam ar sasniegumiem martā! Spēks un cieņa! 🙂

Jānis Z. – 1RM Squat Clean 60 kg
VIktors – 1RM Squat Clean 82.5 kg
Eva – Squat Clean 42.5 kg, 5 Kipping Pull Ups 
Viktorija – 1RM Squat Clean 50 kg, 3RM Deadlift 80 kg
Jānis V. – 29 DU, Daces BW 58 reps  Lasīt vairāk

Marta mēneša apmeklējums (Dedicated Club)

Apsveicam visus ar iekļūšanu apņemīgo sarakstā! Marts bija jaudīgs mēnesis. Novēlam neatlaist to gāzes pedāli un aprīlī būt tik pat čakliem! 🙂
Super Dedicated:
Uģis Plēpis – 27
Viktors Baleišis – 23
Linda Sapegina – 19  Lasīt vairāk

OZO S&C sniegums “CrossFit Open 2019”

Apsveicam mūsējos ar cienījamiem rezultātiem 2019. gada “Crossfit Open” sacensībās! 💪🏻
“CrossFit Open” ir ikgadējas pasaules mēroga sacensības, kuras norisinās piecu nedēļu garumā. Šogad OZO S&C pārstāvēja četri atlēti (Agris Ozoliņš, Santa Ozoliņa, Linda Medene un Māris Locāns), kuri parādīja lielisku sniegumu un Latvijas mērogā ieguva augstas vietas. Vīriešu konkurencē Agris ieņēma 4. vietu, Māris ieņēma 14. vietu. Sieviešu konkurencē Santa ieņēma 4. vietu, Linda ieņēma 5. vietu.

Uģis (Pirms & Pēc)

Savā dzīvē iekļaut fiziskas aktivitātes nolēmu 2017.gada novembrī, pēc neilga laika vispārēja režīma fitnesa klubā uz 8 mēnešiem pievienojos “vietai”, kuras pamatā bija CF fitnesa versija ar ierindas mācības elementiem. Šajā laikā vairāk koncentrējos tikai uz pašu treniņu apmeklēšanu un faktiski nemainīju savus ieradumus.  Lasīt vairāk

Ieteikumu kaste

Turpmāk ģērbtuvēs stāvēs šādas kastītes. Ja ir, kas iesakāms uzrakstam uz lapiņas un metam iekšā.
Ieteikumi tiks izskatīti, katra mēneša beigās. Mērķis ir uzlabot OZO, ieklausoties Jūsos!

Daži ieteikumi kā paātrināt vielmaiņu

Pārvietošanās ar kājām, tikai lai aizietu no mājas līdz mašīnai, no mašīnas līdz darbam un no mašīnas līdz dīvānam, noved pie sēdoša dzīvesveida. Ilgas sēdēšanas rezultātā tavs ķermenis nonāk enerģijas taupīšanas stadijā un tava vielmaiņa palēninās, kas ietekmē tava ķermeņa spēju regulēt cukura līmeni asinīs, asinsspiedienu un atbrīvoties no liekajiem taukiem.  Lasīt vairāk