Jaunums – Fitness WOD!

fitness-super-store-ukSākot no augusta ikdienas treniņus papildinās WOD variācija ar nosaukumu – “Fitness WOD”. Turpmāk ikdienas WOD tiks piedāvāts divās versijās – Performance un Fitness. Fitness WOD būs pārveidots Performance WOD, kurā uzsvars tiks likts darbam ar savu ķermeņa svaru, kā arī ar medicīnas bumbām, un svara bumbām, šajos WOD treniņos netiks izmantoti svaru stieņi un iekļauta olimpiskā svarcelšana. Izvēloties veikt tikai Fitness WOD variācijas, uzsākot treniņus, jāiziet vienas nodarbības apmācība pamata kustībām, taču nav nepieciešams iziet apmācību kursu olimpiskajā svarcelšanā. Katru dienu ikviens varēs izvēlēties, kuru no WOD versijām pildīt, vienlaikus veiksmīgi iekļaujoties grupas treniņa norisē. Šī ir iespēja tiem, kas nevēlas celt smagus svarus, izbaudīt funkcionālā fitnesa nodarbības un organiski iekļauties treniņu programmā. Lasīt vairāk

Kāpēc apzagt pašam sevi?

2179657-Charles-Caleb-Colton-Quote-The-true-measure-of-your-character-isNošmauci vienu repu? Varbūt veselu raundu? Varbūt vairākas reizes esi “uzlabojis” rezultātu whiteboard?
Treniņi reizēm ir smagi, reizēm tie ir ļoti smagi, un, lai vai kā mums patiktu trenēties, ikvienam reizēm ļoti gribas uzvarēt, vai tieši pretēji, lai treniņš pēc iespējas ātrāk beidzas. Tādos brīžos izšķirīga ir psiholoģiskā noturība – spēks saņemties un izturēt līdz galam, neizvēlēties nošmaukt un padoties, būt prasīgam pret sevi. Reizēm treniņš prasa atdot sevi visu un vēl mazliet vairāk. Ikviens atlēts ir saskāries ar situāciju, kad piemēram, izpildot wall balls , bumba īsti neuzlido pietiekami augsti vai nepietupies pietiekami zemu, atspiedienā krūtis nepieskarās pie zemes vai pievelkoties zods netiek dabūts pāri stienim. Šādi izpildot vingrinājumus mēs tikai apzogam sevi un progresējam daudz lēnāk, kā izpildot vingrinājumus tehniski pareizi un atbilstoši standartiem. Lasīt vairāk

Jūnija mēneša atlēts – Jānis

WhatsApp Image 2017-07-20 at 15.23.52Vārds: Jānis
Vecums:37
Pilsēta kurā uzaugi: Mazsalaca
Nodarbošanās/darbs: Uzņēmuma vadītājs
Mīļakais Metcon/Benchmark WOD: Tādu nav 🙂
Mīļakais vingrinājums: Back squats
Mīļakais ēdiens/”cheat meal”?: Grilētas ribiņas Lasīt vairāk

Svarīga informācija par Wodify aplikāciju

wodify-logoIzmantojot Wodify aplikāciju telefonā, jāzina, ka kalendārā uzrādās tikai WOD nodarbības. Lai jums uzrādītos visu kategoriju nodarbības, piemēram – WOD, ON-RAMP, OPEN GYM , INTRO, OUTDOORS, 3D, jums kalendāra sadaļas “Program” ailē (virs nodarbību saraksta) jānomaina no “WOD” uz “All Programs”. Wodify Desktop versijai vai lietojot aplikāciju datorā, jums uzrādīsies visu kategoriju nodarbības. Spied – “lasīt vairāk”, lai redzētu tieši kur, ir jānomaina programma uz  “All Programs”!  Lasīt vairāk

Bring a Friend WOD!

19665104_1905894042961902_2948984773722119986_nVēlamies informēt, ka turpmāk “Bring a Friend WOD” norisināsies nevis sestdienās, bet vienreiz mēnesī, pirmajā mēneša trešdienā. Sestdienās plkst. 10:00 turpmāk norisināsies WOD treniņi.
“Bring a friend WOD” nodarbībā netiks pielietoti sarežģīti elementi, kas saistīti ar svaru stieni, nodarbība būs veidota tā, lai ikviens arī bez iepriekšējas pieredzes varētu piedalīties šajos treniņos. Droši ņemiet līdzi uz treniņu vienu ģimenes locekli, draugu vai paziņu. Draugam nodarbība ir BEZMAKSAS.  Lasīt vairāk

Kur pazudis mans progress?

instal-thumb-700x700Uzsākot treniņus, mēs progresējam ļoti strauji – katru dienu apgūstam jaunas kustības, personīgie rekordi tiek uzstādīti katru reizi, kad pieķeramies svaru stienim, mēs kļūstam slaidāki, esam labākajā formā, kā jebkad, mūs aizrauj ideja par treniņu formātu un draudzīgā kopiena, kurā esam nokļuvuši. Viss liekas brīnišķīgi. Tieši tāpēc sākums ir tik aizraujošs, taču agrāk vai vēlāk mēs iestrēgstam, personīgo rekordu nav, liekas, ka ne tikai neejam uz priekšu, bet pat kāpjamies atpakaļ, mēs esam nonākuši uz plato. Kāpēc tā notiek? Lasīt vairāk

Skaists vai vesels?

19858522_10213760367030486_32014509_nBieži publiskajā telpā redzam dažādu, reizēm pretrunīgu informāciju, kā notievēt bez sporta un diētām, kā mīlēt savu ķermeni, neskatoties uz liekajiem kilogramiem, vai šobrīd modē ir muskuļi utt. Skaistuma standarti vēl joprojām dominē pār veselību. Ķermeņu tipi ir dažādi. Kādam muskuļi aug ar katru dienu, kādam citam pat mērķtiecīga “kačāšanās” un geineris nepalīdz, kāds cits var notiesāt cielaviņu un nepieņemties svarā ne par gramu, citam varbūt bulciņa 1:1 noglabājas uz gurniem. Tos sauc par ķermeņa fenotipiem, ko veido ģenētikas un ārējās vides apstākļu mijiedarbības gala iznākums. Ģenētika ir mantojums, bet ārējā vide ir dzīvesveids, ko ir iespējams mainīt. Šo iespēju nevajadzētu laist garām.  Lasīt vairāk

Vai katrā treniņā būtu jāizliekas par 100+%?

work-smart-not-hard-ticket-to-success-effort-results-words-career-job-life-45186186-1Šoreiz par to, vai katrā treniņā jāizliekas par 100%.
Sākumā aplūkosim, kā proporcionāli vajadzētu izskatīties treniņu sadalījumam un kāda ir katra treniņu veida jēga.
Zemāk norādītie procenti katram var atšķirties. Ja esi profesionāls CF sportists, sacenšanās procentam būtu jābūt vēl mazākam. Zemāk norādītie procenti ir norādit tiem, kuri nav augsta līmeņa atlēti, šajā sporta veidā Lasīt vairāk