“Dead Hang” Challenge uzvarētāji

PhotoGrid_1534969215591Guna – “Izaicinājuma pildīšanai bija vispiemērotākais brīdis – mēneša pēdējā diena – un nevienam vairs nebija laika mani pārspēt. Biju nolēmusi, ka jānoturas vismaz divas minūtes, kas man arī izdevās. Un tad vēl mazdrusciņ…”
Normunds – Kad tika izsludināts deadhang challenge, uzreiz zināju – svarcēlājus jāvar pārspēt! 🙂 Gandrīz 20 gadus kāpju kalnos, klintīs. Mūsu klinšukāpēju klubā pirms dažiem gadiem šis challenge bija. Toreiz biju pakaļgalā, jo spicie kāpēji tur vismaz 6 minūtes… Notestēju krampi pēc kārtējā dienas WOD – 2:30, ok, nav slikti. Bet zinu, kad pienskābe sāk griezt muskuļos, katra papildus sekunde ir kā mikro-challenge. Pāris nedēļas treniņos iekļāvu dažus vingrinājumus apakšdelmiem, lai uzdzītu tonusu. Mēneša beigās atlika trāpīt pareizā dienā, kad izkāpts no gultas ar pareizo kāju un vēders nerūc. Izdevās – 3:35. Paldies Reinim par cienīgas latiņas – 3:30 – uzstādīšanu!

Ātrākie “Tuck Up” Challenge izpildītāji

38193533_1804826302888268_7326774896246128640_nLinda – “Man patīk tuck-ups. Visus vingrinājumus vēdera preses muskuļiem varētu pildīt 24/7. 😀
Centos neskatīties uz laiku un vienkārši kustēties pēc iespējas ātrāk. Pēdējās sekundēs bija visgrūtāk un ļoti maz sanāca uztaisīt. Noteikti pacenšoties varēja labāk. Pēc uzdevuma vairāk sāpēja kājas un rokas, nevis vēdera muskuļi.”
Lauris – “Īsumā sakot, nebija viegli, bet no otras puses tad, kad tev kompāniju sastāda Štašuļa kungs, kas bliež tādā tempā, atliek turēt līdzi.
Toties, kad esi pie beigām, bet tev blakus esošais tuck-upists vēl mauc, tad saproti, ka beigās vēl tos 3 vari paspēt uztaisīt… tad 5 un tad jau beigās vēl papildus 7 tuck-upus tam, ko uzskatīji, ka viss. Protams bez tik sīvas konkurences (un pāris padomiem un trikiem), man tas nebūtu izdevies 😀. Tapēc gribu teikt paldies visiem, kas man palīdzēja pārspēt pašam sevi 🙂.”

Rūta (Pirms & Pēc)

37828791_1796554143715484_3274609566142169088_nAr sportu vienmēr esmu uz Jūs, bet ar garšīgu ēdienu gan uz Tu. Crossfit pamēģināju pirms +/- 3 gadiem, aktīvāk gan sāku apmeklēt treniņus tikai no pagājušā gada septembra, regulāri no šī gada. Pirms katra treniņa man bija jāsaņemas, lai neaizbēgtu, jo, skatoties uz sportiskajiem biedriem, šķita, ka nekad neko no tā, ko dara viņi, nespēšu paveikt. Ja treniņa beigās citi pierakstīja rezultātu vai pacelto svaru – es godīgi rakstīju “izdzīvoju”. Tā arī jūtos, un tā ir kolosāla gandarījuma sajūta. Katru reizi izdarīt vairāk nekā domā, ka vari, pārkāpt pāri savai komforta zonai. Un nemanot, īpaši nemainot ēdienkarti un aktīvāk trenējoties esmu zaudējusi 18 kg, ielienu trīs izmērus mazākās drēbēs un, uzkāpjot uz svariem, gribas pat smaidīt, un arī pašsajūta ir daudz labāka kā jebkad. Lasīt vairāk

Jūnija mēneša atlēts – Jānis

PhotoGrid_1531145218265Vārds: Jānis Vērdiņš
Vecums: 33
Pilsēta kurā uzaugi: Murjāņi
Nodarbošanās/darbs: Nekustamais īpašums
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: airēšana, kardio treniņi
Mīļākais vingrinājums: burpees
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: sēņu zupa omes gaumē
Sporta vēsture: skriešana
Hobiji/intereses ārpus zāles: ceļošana, wake, skriešana
Lasīt vairāk