“Skinny Fat”

maxresdefaultTermins “skinny fat” ir populārs termins, ko medicīnā sauc par “sarkopeņu aptaukošanos” – ķermeņa tauku pārmērīgu klātbūtni kopā ar muskuļu masas zudumu.

“Skinny Fat” attiecas uz tiem, kam ķermeņa svars un masas indekss ir it kā normas robežās, bet tauku masas daudzums ir daudz lielāks nekā muskuļu masas daudzums. Šajā gadījumā ārējais izskats var sniegt maldinošu priekšstatu, jo veselīgam ķermenim nepieciešamās muskuļu masas ir par maz, kā rezultātā var rasties tādas pašas medicīniskas problēmas kā personai ar izteiktu lieko svaru. Lasīt vairāk

Jaunā treniņu programma – “OPEN”

new-programsTurpmāk CrossFit un Fitness WOD opcijām klāt redzēsiet jaunu opciju – OPEN, kura sākumā būs testa variantā. Šī programma kopumā būs zemākas intensitātes.  Treniņi vairāk būs tendēti tieši uz spēka/muskuļu attīstību. OPEN WOD opcijai tāpat, kā Fitness opcijai, treniņš tiks pārveidots no pamata programmas Crossfit. Tādat kustības lielākajā mērā saglabāsies tās pašas, kas ir redzamas Crossfit opcijā. 
Jāpiemin, ka šai opcija vairāk būs domāta pieredzējušākiem “crossfiteriem”, jo treniņi vairāk būs javeic individuāli ar mazāku uzmanību no treneriem.

Pirms & Pēc – Guna

PhotoGrid_1539870299468Mans svars šobrīd nav nozīmīgi atšķirīgs no tā, kāds tas bija pirms uzsāku treniņus OZO, turklāt svara nomešana arī nebija mans mērķis uzsākot treniņus. Tāpēc vizuālās pārmaiņas šoreiz nav svarīgākās, tomēr biju ļoti patīkami pārsteigta, kad pirmo reizi ieraudzīju, ka man tomēr ir vēdera muskuļi. Mani iepriecina tas, ka fiziski varu izdarīt vairāk, ātrāk un smagāk. Esmu lepna par saviem pirmajiem pullupiem, pushupiem un T2B. Treniņi man ir iemācījuši nepadoties, noticēt sev un izvirzīt mērķus. Lasīt vairāk

Septembra mēneša atlēte – Ennija

19748558_1996651720552800_2151319346851039692_nVārds: Ennija
Vecums:
26
Pilsēta kurā uzaugi:
Aglona
Nodarbošanās/darbs:
Programmētāja
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD:
Tāda viena noteikta nav. Visos var atrast, kas patīk, kas nē. Principā patīk tas, kas sanāk. 😀
Mīļākais vingrinājums: Deadlifts un protams tagad jau burpee 😀
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: Visa veida pankūkas un mammas taisītās kotletes.
Sporta vēsture:
 Aerobika, peldēšana, fitnesa zāle, vakara pastaigas.  
Hobiji/intereses ārpus zāles: Eksperimentēt ar ēdienu, kad ir iedvesma. Ziemā slidoju. Skatos dažādus raidījumus, kā gatavo gardus ēdienu. Doties izbraucienos ar riteņiem/laivām galvenais būt brīvā dabā. Lasīt vairāk

Sēnes – lielisks produkts veselīgam uzturam

tests-katram-iedzivotajam-vai-pazisti-latvijas-senes-55dc5678f28b5Lielākā daļa cilvēku sēnes uzņem par maz, vai neuzņem vispār.  Sēnes nav pieskaitāmas nevienai ēdienu grupai/valstij. Izrādās, sēnes veido atsevišķu organismu grupu, kas pārtiek no jau atmirušām vielām vai parazitē uz citu dzīvo organismu rēķina. Runājot par sēņu bioloģisko vērtību, tās ir bagātīgs enzīmu, antioksidantu, vitamīnu un minerālvielu avots. Ūdens saturs sēnēs var sasniegt pat 94% no kopējās masas, tāpēc tās ir ideāls produkts visiem tiem, kas vēlas samazināt lieko svaru. Piemēram, 100 g baraviku satur tikai 34 kkal. Tāpat sēnes ir arī labs olbaltumvielu avots, kas var noderēt uztura daudzveidošanai. Tajās ir daudz šķiedrvielu, zems glikēmiskais indekss un dod labu sāta sajūtu. Sēnes arī labvēlīgi ietekmē sirds veselību. Lasīt vairāk

Augusta mēneša atlēts – Māris

29665108_2027328947485077_5203656076733779255_oVārds:  Māris
Vecums: 28
Pilsēta kurā uzaugi: Tukums
Nodarbošanās/darbs: Fizioterapeits
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Viss bez row
Mīļākais vingrinājums: Backsquat
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: Konfektes Lasīt vairāk

Augusta Challenge – “Single Unders” uzvarētāji!

42430166_2146792895538681_2912861977086787584_oLinda: “Galvenais šajā challenge bija neaizķerties, tiklīdz vienu reizi nojauc, tā var sākt no sākuma, jo zaudē laiku. Un šajā challenge pāris lēcieni izšķīra pirmo vietu no otrās. 
Kopumā man patīk lekt ar lecamauklu, gan SU, gan DU. 
Bet ir dienas, kad nesanāk un tad uz mājām atnāc ar daudz švīkām uz rokām, kājām, muguras, kā no 50 shades of grey. 😀
Harijs: “Par SU chllenge varu teikt tā, ar lecamauklu esmu uz Tu, bet tāpat nebija tik viegli kā sakumā likās. Lai daudz uzlektu nepietiek vien ar ātrumu, vajag arī koncentrēties uz to, lai nesajūk, jo ja sajūk var zaudēt vertīgās sekundes, kuras prasa laiku atgūties, lai turpinātu lekt. Lasīt vairāk