OZO Fitness februāra atlēte – Krista

Krista, šobrīd 30 gadu, pamatnodarbošānās ikdienā – veterinārārste. Vienmēr ikdienā esmu bijusi kaut kāda veida kustībā, pusaudža laikos tās bija dejas, ir dejots gan hip-hop, gan latīņamerikāņu dejas, studiju laikā bija iespēja iepazīties ar jāšanas sportu, bija arī gym laiki, joga. Sezonā daudz braucu ar velo, kā arī patīk garie pārgājieni un pastaigas kā tādas. Brīvākos brīžos palēnām apgūstu dj lietiņas savam prieciņam.

Kāds ir Tavs mīļākais vingrinājums un mīļākais ēdiens/”cheat meal”?
Man patīk visi vingrinājumi, sevišķi kāju vingrinājumi, squati visādās interpretācijās. Ja gribas panašķoties un pagrēkot, tad izvēlos picu un viena saldējuma vietā divus 🙂

Cik ilgi trenējies OZO S&C un kā iesāki pie mums trenēties?
Esmu kopš novembra. Sākotnēji ieraudzīju plakātu tieši pretim mājām, vienmēr ir interesējis kas ir cross fit, bet nebija izmēģināts. Kā arī likās, ka funkcionālais fitness varētu būt kas interesantāks un vērtīgāks. Aizgāju uz pirmo bezmaksas izmēģinājuma treniņu, dabūju tieši to ko vēlējos – augsta intensitāte, grupu nodarbības, tehniski izpildījumi, un vēl visādi bonusiņi stundas laikā.

Kā OZO S&C ir mainījis tavu ikdienu?
Tā, ka nu jau plānojot dienu un darba nedēļu skatos lai noteikti sanāktu aiziet uz treniņu neatkarīgi darbadiena vai brīvdiena. Kā arī cenšos saplānot lai starp treniņiem nebūtu vairāk par divām brīvām dienām. Nu jau jāplāno ne tikai darbadienas, bet arī brīvdienas, kas manuprāt ir ļoti laba disciplīna pašam priekš sevis.

Kāpēc izvēlies CrossFit treniņu metodiku un kāpēc tieši OZO?
Dažādības dēļ, treniņš ir intensīvs, pastrādā gan rokas, gan kājas, izkustas viss ķermenis. Izjūtu, kā mainās ne tikai ķermenis, bet arī mentālā noturība. OZO man pēc lokācijas ir ideāli, treniņu grafiks ir izdevīgs, var paspēt gan pirms gan pēc darba, zāle pieejama arī brīvdienās. Bet laikam jau tas svarīgākais faktors būtu kopējā atmosfēra – kā treneri veido nodarbības, motivē, seko līdzi izpildījumam un progresam. Grupu biedri ir draudzīgi, nodarbības notiek vieglā un nepiespiestā formātā.

Kas līdz šim ir tavs lielākais panākums, un kas ir tavs nākamais mērķis, ko vēlies sasniegt?
Vislielākais panākums jau ir tas, ka tagad treniņi ir mana ikdienas sastāvdaļa. Patīk pašai apzināties, ka ir jūtami panākumi kā tādi. Jūtami ir mainījusies izturība un spēks, arī vizuālās pārmaiņas ir patīkams un līdz šim lielākais panākums. Manos mērķos būtu turpināt un progresēt, ir ļoti interesanti pašam sajust kā ķermenis paliek spēcīgāks un ka no viņa var prasīt vairāk un vairāk.

Ko tu ieteiktu tiem, kuri nav izmēģinājuši crossfit treniņus, jo domā, ka tas būtu par grūtu vai nespētu izpildīt dotos vingrinājumus?
Noteikti izmēģināt ja gribas izaicināt sevi. Grūtības pakāpi vari regulēt pats – neviens piespiedu kārtā neko darīt neliek. Vingrinājumu izpildījumam un tehnikai treneri seko līdzi, līdz ar to ir droši ķermenim, nenodari sev pāri ja pats nesatrakojies. Ja ir par grūtu – nomaini svaru vai iepauzē. Un viss ir kārtībā ar to. Bet azartā noteikti šeit var ieiet, viegli nebūs un tas ir pats labākais.

Vai vari pateikt lasītājiem kādu interesantu sīkumu (ieradums, īpašība, nākotnes sapnis) par sevi?
Nākotnes sapnis ir padzīvot Kambodžā kādu laiku.