Progressive Overload

Kas ir “progressive overload”? Kā zināt, ka progresē? Progressive overload ir pieeja spēka treniņiem ar pakāpenisku izaugsmi. Metodi var izmantot jebkāda veida treniņiem, bet, lai vieglāk būtu saprast, runāsim par spēka treniņiem. Šī pieeja balstās uz to, ka katru reizi, kad izpildi kādu spēka vingrinājumu, attiecībā pret iepriekšējo reizi tiek palielināts svars, piegājienu vai atkārtojumu daudzums. Respektīvi, uzdevums ir pacelt smagāk vai izdarīt vairāk. 

Piemērs:
Treniņš – pietupiens ar stieni 5×5 ar 100kg. Nākamajā treniņā, izmatojot “progressive overload”, uzdevums būs izpildīt pietupienus ar 101 kg. Svara pieaugumam nav jābūt lielam, tas var būt minimāls, bet ir. Ja svars netiek palielināts, tā vietā var izpildīt vienu piegājienu vairāk (6×5) vai arī katrā piegājienā izpildīt par vienu pietupienu vairāk (5×6). Kā redzams šajos piemēros, tiek izdarīts vairāk nekā iepriekšējā treniņā, kad bija pietupiens ar stieni. Ar šādu pieeju ķermenis adaptējas jaunām slodzēm, saņem nepieciešamo stimulu izaugsmei, un progress ir izmērāms.

Mūsu treniņu programma ir izstrādāta jebkuram fiziskās sagatavotības līmenim. Piesakies un nāc izmēģināt BEZ MAKSAS. Lai pieteiktos Spied PIETEIKTIES BEZMAKSAS IEPAZĪŠANĀS NODARBĪBAI