Uztura ieteikumi

🔹Ēd tīri
Lielāko daļu pieturies pie nepārstrādātiem produktiem.
 
🔹 Ēd pietiekami
Ēd līdz esi paēdis nevis pārēdies. Vismaz 3 sabalansētas (olbaltumvielas, dārzeņi, ogļhidrāti) ēdienreizes dienā.
 
🔹 Dzer ūdeni
Ūdens dzeršana bieži vien samazina apetīti, piepilda vēderu un attīra ķermeni.

🔹Ēd brokastis
Mēģini paēst 30-45 minūtes pēc piecelšanās. Nepaēdot brokastis, netiks iestartēta vielmaiņa, un līdz nākamajai ēdienreize ķermenis strādās lēnāk nekā vajadzētu. 6 – 8 stundas neesi ēdis, tāpēc ķermenis ir jāpabaro. Tas palīdzēs nostabilizēt cukura līmeni asinīs un izvairīties no kāres pēc “junk food”.

🔹Uzkodas
Uzkodas ir lieliskas starp ēdienreizēm. Izlaižot uzkodas, tu līdz nākamajai ēdienreizei jutīsies izbadējies, kādēļ vari pārēsties vai padoties “junk food” kārdinājumam. Izvēlies sauju riekstus, kādu augli/ogas vai kādu mix ar riekstiem uz žāvētiem augļiem.