Pareizi vs Nepareizi – Burpee

Sporto pareizi un droši! Burpee ir vingrinājums, kuram arī vajadzētu pievērst uzmanību un zināt tā izpildījuma nosacījumus, nodrošinot vingrinājuma maksimālu efektivitāti.

🤸🏻‍♀️Burpee🤸‍♂️

Pareizs izpildījums:
🔸Aktivizēta dziļā vēdera muskulatūra / ievilkts vēders
🔸Noliecienā saglabājam svaru uz visu pēdu
🔸Izmetot kājas, rokas ir kontaktā ar zemi vai arī kājas tiek izmestas nedaudz pirms roku kontakta ar zemi (ja fiziskā sagatavotība ir pietiekami augsta)
🔸Atrodoties uz zemes, plaukstas atrodas zem pleciem, rokas (augšdelmi) veido apmēram 45 grādu leņķi
🔸Pielēciens uz pilnas pēdas, gurni augšā, veidojot nolieciena pozu. Rokas tiek saglabātas vai atrautas no grīdas atkarībā no fiziskās sagatavotības un lokanības

Nepareizs izpildījums:
🔸Netiek aktivizēta dziļā vēdera muskulatūra / ievilkts vēders
🔸Noliecinā pēdas svars uz purngala, papēdis pacelts no zemes
🔸Atrodoties uz zemes, plaukstas atrodas vienā līmenī ar pleciem
🔸Pielēciens uz purngaliem, gurni atrodas zemu, pietupienā.

Burpee atvieglojumus skatīt video.