Ieteikumi panākumiem bagātam 2020. gadam

Uzstādi mērķi kurš ir reālistisks.

Ir jāiemācās kārtīgi izvērtēt savas spējas un iespējas. Vai tas, cik reizes nedēļā sporto, ir pietiekami, lai mērķi sasniegtu, vai tavas šī brīža spējas ir atbilstošas. Var arī pajautāt ko domā treneris par Tavu vēlamo mērķi. Noteikti izvērtē savas prioritātes, izvirzīt mērķi tā pat vien nav nepieciešams. Jāņem vērā arī tas, ka katram mērķim noteikti būs jāatvēl arī papildus darbs ārpus OZO grupu treniņu programmas, ja patiešām to vēlēsies sasniegt. Piemēram, Pull Up (pievilkšanos) vai konkrēta svara pacelšanu kādā vingrinājumā var sasniegt tikai regulāri piestrādājot individuāli ārpus regulārā treniņu plāna. 

Izvirzi mērķus/to do list katru dienu.

Izvirzot mazus dienas mērķus, katru dienu, un tos izpildot iepraktizesi regularitāti izdarīt darbus. Šis ir ļoti efektīvs veids, kā sasniegt savu gala mērķi. Noteikti šos mērķus arī pieraksti. Labākais laiks to pierakstīšanai būtu iepriekšējais vakars. Šo mērķu izpildīšana uzlabos tavu ikdienu un gūsi lielu gandarījumu par to izdarīšanu.

Savus lielo mērķi vajadzētu uzrakstīt redzamā vietā.

Uz mērķi, ko uzstādi, vajadzētu skatīties katru dienu un atgādināt sev par to. Mūsdienās visi daudz izmanto telefonus un citas elektroniskās ierīces. Viena no iespējām ir uzrakstīt to telefonā uz “Wallpaper” vai jebkur citur, lai tas būtu redzamā vietā un atgādinātu mums par to regulāri.

Savām mērķim izdomāt plānu, kā to sasniegsi.
Uzstādot mērķi, vajadzētu arī izstrādāt plānu, kā to mēģināsi sasniegt. Piemēram, izlemt, cik reizes nedēļā veltīsi papildus laiku, lai pie tā strādātu. Var uzstādīt secīgus mazākus mērķus, kas beigās varētu novest līdz vēlamajam rezultātam. Šie mazākie mērķi var laika gaitā mainīties, jo nekad nevaram paredzēt, kāds būs ceļš, kas novedīs mūs līdz galam. Svarīgi ir turpināt ceļu uz mērķi, pat ja ceļš līdz tam ir nedaudz mainījies.

Nesāc pārāk strauji.

Jebkuru procesu prātīgi ir iesāk pakāpeniski, vienā treniņā sevi nomokot, mērķi nesasniegsi – ne vienmēr vairāk ir labāk. Šāda pieeja var beigties ar padošanos. Necenties uzreiz izdarīt pārāk daudz vai meklēt neskaitāmus brīnumvingrinājumus, kas sniegs tūlītēju recepti mērķu sasniegšanai. Beigu beigās regulārs un pakāpenisks darbs būs tas, kas nesīs rezultātus.

Atrodi draugu. 

Atrodiet kādu personu, piemēram, treniņu partneri, ģimenes locekli, kādu no zāles vai kādu, ar kuru sakrīt mērķi, jūs, palīdzot viens otram, kopīgi virzāties uz mērķa sasniegšanu. Tas palīdzēs nepadoties un turpināt iet, kas vainagosies ar rezultātiem. Šai personai noteikti jābūt neatlaidīgai. Vienalga ar kādiem paņēmieniem, neļaujot padoties.

Norādi mērķi apstiprinošā formā.

Mērķi jāraksta gan jāizrunā apstiprinošā formā. Piemēram… Es gribu zaudēt lieko svaru vai Es esmu zaudējis tik un tik kilogramus. Pirmajā variantā vards “gribu” tevi nenovedīs nekur. Tā arī paliksi gribot. Otrajā variantā, katru dienu mērķi lasot apstiprinošā formā, būs lielāka iespēja, ka pārvērtīsi to par realitāti. Labs veids kā to iedomāties ir “Grand Canyon” piemērs, To ko pateiksi, dzirdēsi/saņemsi arī pretīm

PIETEIKTIES BEZMAKSAS IEPAZĪŠANĀS NODARBĪBAI