Individuālās programmas/treniņi

Lielākajai daļai no jums ir kāds merķis, lielāks vai mazāks, bet ir. Daļa no jums savus mērķus ir arī uzrakstījuši uz apņemšanās tāfeles.
Lai mērķtiecīgāk varētu uz šie mērkiem virzīties un redzētu progresu, ir iespēja izstrādāt personīgu programmu, kuru darīt papildus WOD`iem (dienas treniņiem).  Programma var būt jebkāda, piemeram, uzlabot “Snatch” vai citu svarcelšanas elementu, sasniegt pirmo Pull-Up vai kādu citu kustību, papildus “Core” programma pēc treniņiem, lokanības uzlabošana. Arī uzlabot kustības tehnisko izpildījumu, ja treniņos jūtams, ka treneri aizrāda kādai kustībai tehniku piem. pietupienam vai atspiedienam. Kā arī izstrādāt plānu vai palīdzēt atrast kādu speciālistu, ja kāda ķermena locītava ir sākusi par sevi manīt.
Kā tas strādātu:
*Pirmais solis – informēt treneri Jāni Ozoliņu par vēlmi izstrādāt programmu.
* Tālāk detaļas tiek apspriestas katram individuāli.
*Izstrādātajai programmai 1x tiek iziets cauri individuālajā treniņā (ja nepieciešams)

Sākoties rudenim būs iespējama arī individuāla uztura programma. Vairāk info sekos.