OZO S&C “Nutrition Challenge” noslēdzies

PhotoGrid_1536669286177Ar prieku paziņojam, ka OZO S&C pirmā “Nutrition Challange” uzvarētājs ir Harijs Jurāns! Harijs sešu nedēļu garumā ieguva visvairāk punktu un arī bija starp līderiem vizuālo pārmaiņu ziņā, zaudējot 6 liekos kilogramus. Liels prieks arī par visiem pārējiem dalībniekiem, kas ņēma dalību un ieguva ievērīgas pārmaiņas. 
Harijs: “Grūtākais bija atteikties no piena un piena produktiem, ko iepriekš uzturā lietoju ļoti daudz. Vieglākais laikam bija ēdiena pagatavošana. Viegli, ātri un veikalā nebija jātērē daudz laika, jo, ieejot tur, jau zināju, ko ņemšu. Uzlabojies ir gan izskats, gan enerģijas daudzums. Personīgi man enerģijas līmenis ir palielinājies tik ļoti, ka pēdējās challenge brīvdienās no rīta piecēlos bez problēmām (kas iepriekš sagādāja grūtības) un visu dienu jutos enerģijas pilns.Arī turpmāk pieturēšos pie šīs programmas, protams, tik ļoti neierobežošu sevi ar to, ko nedrīkst, bet kopumā turpināšu lietot šāda veida uzturu un treniņus.”

Nāc un izmēģini OZO S&C  apmeklējot BEZMAKSAS iepazīšanās nodarbību, trešdienās 18:50.  Lai pieteiktos nodarbībai, spied uz zemāk norādītās “Pieteikšanās” pogas. Veic reģistrāciju, un mūsu personāls ar Jums sazināsies.

Pieteikties Bezmaksas Nodarbībai

Vēl daži ieskati mūsu biedru “Nutrition challenge” piedzīvojumā:
 

 
PhotoGrid_1536671902281Challenge laikā zaudēti 6 liekie kg.
Viktors: ” Mērķis bija mainīt ēšanas paradumus, nomest kādu kilogramu. Ir nomesti kg un MILZĪGS kardio uzlabojums. Lielākās izmaiņas bija – ēst daudz zaļumu, piedomāt pie kartupeļu proporcijas ēdienreizēs un ikvakara aliņa trūkums organismā. Problēmas sagādāja naktī nogulēt 7h. Turpmāk ēdīšu vairāk salātus, apšaubāmām desām-NĒ, saglabāšu ēdiena proporcijas un dzeršu mazāk alu.”

 

received_984701238378798Challenge laikā zaudēti 4 liekie kg.
Guna: “Mērķis bija ieraudzīt vēdera muskuļus. Lielākās izmaiņas – Daudz vairāk dārzeņu, vairāk olbaltumvielu, nekāda saldējuma. Visvairāk punktus atņēma vīns. Ir palikusi tīrāka āda. Turpmāk ēdīšu vairāk dārzeņu un mazāk kārumu.”

 

 

 

received_235747543779382Challenge laikā zaudēti 4 liekie kg.
Mārtiņš: “Mērķis bija samazināt tauku %, kļūt stiprākam. Lielākās izmaiņas bija ēst DAUDZ dārzeņu, loti daudz. Grūtākais bija Atteikties no uzkodām. Grūtības nesagādāja gatavošana. Izaicinājuma laikā izpildīju savu pirmo Strict Pull Up. Visvairāk izaicinājuma laikā pietrūka alus. Turpmāk pieturēšos pie pareiza ēdiena.

 

 

PhotoGrid_1536572875380Challenge laikā zaudēti 4 liekie kg.
Mārtiņš: “Mērķis bija iegūt zināšanas pareizai un veselīgai ēsšanai. Lielākās pārmaiņas – Atteikšanās no piena produktiem, maizes un pāriet uz 4 ēdienreizēm. Grūtākais bija – nedēļas nogales un iepriekšējā vakarā sagatavot malītit nākamajai dienai. Problēmas nesagādāja atteikšanās no saldumiem. Ir palielinājies enerģijas līmenis, pēc pusdienām vairāk nenāk miegs. Mazāk pārēdos. Izskata ziņā sāk parādīties presīte. Turpmāk Lietošu vairāk dārzeņus. Vairs nepasūtu ēdienus ar miltu mērcēm (gulašs, maltās gaļas mērce utt…).”

 

PhotoGrid_1536572691135Challenge laikā ķermeņa svars nemainījās.
Elīna: ” Mērķis bija samazināt lieko svaru, iemācīties sabalansēti  ēst un nomest liekos kilogramus. Lielākās izmaiņas ēdienkartē bija dārzeņu un ogļhidrātu proporcijas – pirms Challange tik daudz dārzeņus ikdienā nelietoju, tāpēc nācās daudz vairāk tos pirkt un piedomāt, kā pagatavot savukārt ogļhidrātus – mazāk :). Pašsajūta ir uzlabojusies ievērojami – jūtos enerģiska, pozitīvi uzlādēta, zemapziņā liekas, ka esmu “labāks cilvēks” jo esmu veselīga, aktīva, disciplinēta (ēst gatavošana visām 3 ikdienas maltītēm prasa disciplīnu). Lepna, ka arī pēc Challange ir vēl apņemšanās ievērot veselīgo ēšanu (darba dienā obligāti). Challange sākumā likās, ka galvenais ir samazināt kg lai būtu slaidāks augums, tvirtākas kājas utt. Bet pēc Challange uz kg vairs tik ļoti nekoncentrējos. Vēdera apkārtmērs tā pat ir samazinājies un spogulī ar rezultātu esmu apmierināta

 

received_2150160838529477Challenge laikā zaudēti 4,5 liekie kg.
Anete: “Vēlējos Izaicināt sevi, pierādīt sev, ka varu turēties kaut kādos ēdiena rāmjos, jo iepriekš ļoti sekoju līdz tam ko kādā brīdī sagribas un galu galā redzēt kādas izmaiņas manā organismā šāds izaicinājums var ieviest. Bija jāsāk ēst 3x dienā, nevis vienu vai divas un jāēd daudz, daudz vairāk dārzeņi nekā iepriekš un vairāk gaļa. Kā arī nācās sākt mājās regulāri gatavot, lai zinātu, kas ēdienam ir sastāvā un vai tas atbilst vadlīnijām. Grūtākais bija visi sociālie pasākumi, kas notika vasaras gaitā :). Problēmas nesagādāja atteikties no cukura, maizes un alkohola. Pavisam negaidīti ķermenis ir viegli pieņēmis citas aprises un ir pazuduši tauku masa tādās vietās, kur likās, ka viņu nemaz nav. Sākumā pietrūka aptuvena sapratne kā varētu izskatīties interesanta, bet atļauta ēdienreize, kas nesastāv tikai no gaļas, piedevām un salātiem. Kad pie ēst gatavošanas jau bija pierasts, tad pietrūka viens cheat meal/cheat snack nedēļā, kad nomierināt tos kārdinājumus kas ir parādījušies. Piemēram, divas nedēļas pirms challenge beigām svētkos apēdu garšīgāko medus kūku kādu jebkad esmu ēdusi un atlikušās divas nedēļas uz tādām lietām pat negribējās skatīties, jo sapratu ka nekas nebūs tik garšīgs un nav tā vērts :). Turpināšu gatavot sev līdz uz darbu un pieturēšos pie 3 ēdienreizēm, jo organisms pie tā jau ir pieradis. Tagad zinu aptuveni cik lielas porcijas varu ēst un kā tām būtu jāizskatās un pie tā arī centīšos pieturēties. Kā arī centīšos saglabāt to sajūtu, ka ir nepieciešami 3 treniņi nedēļā un ja arī uz zāli nesanāks aiziet, meklēšu alternatīvas tāpat kā darīju šī izaicinājuma laikā.”

 

PhotoGrid_1536572793272Challenge laikā zaudēti 4 liekie kg.
Andris: ” Mērķis bija veselīgāk ēst. Lielākās izmaiņas bija neēst atsevišķus ēdienus – snacks, fast food. Vieglākais bija naktī nogulēt 7h. Enerģijas līmenī pagaidām pārmaiņas vēl neizjūtu, bet ir nepieciešama mazāka josta. Turpināsu iesākto un pieturēšos pie jaunajiem ēšanas paradumiem.”

 

 

20180910_172757

Challenge laikā zaudēti 2 liekie kg.
Ennija: “Mērķis bija uzzināt kaut ko vairāk, par veselīgu pārtiku. Un iemācīties to pagatavot. Grūtākais bija miegs, un atvaļinājums, kad apkārt bija daudz kārdinājumu :D. Turpmāk mazāk lietošu saldumus un saglabāšu porciju lielumu.

 

 

 

 

 

Nāc un izmēģini OZO S&C  apmeklējot BEZMAKSAS iepazīšanās nodarbību trešdienās 18:50.  Lai pieteiktos nodarbībai, spied uz zemāk norādītās “Pieteikšanās” pogas. Veic reģistrāciju, un mūsu personāls ar Jums sazināsies.

Pieteikties Bezmaksas Nodarbībai