5 padomi veiksmīgai svara zaudēšanai

Healthy Life wooden sign with a beach on background1) Saproti, ka svara zaudēšana prasa laiku.
Nomainīt visu savu ēdienkarti vienā rāvienā ir ļoti riskanti. Ēdienkartes pārāk drastiska nomaiņa ir garants tam, ka drīz vien atgriezīsimies pie vecajiem ieradumiem. Ieradumus maini pakāpeniski, atsakoties no nevajadzīgajiem ēdieniem pa vienam, tas nodrošinās ilgtermiņa rezultātus.

2) Zini iemeslu, kāpēc vēlies zaudēt svaru, un izglīto sevi par to, kā tas notiek.
Ja zināsi patiesu un vajadzīgu iemeslu, kāpēc vēlies zaudēt svaru, tas palīdzēs tev veikt visas nepieciešamās izmaiņas un noturēties uz pareizā ceļa. Gadījumā, kad process neiet kā cerēts, vienmēr paturi prātā, kāpēc uzsāki, tādā veidā jebkurā situācijā spēsi pieņemt labākus lēmumus.

3) Izvairies no šķidruma kalorijām.
Izvairies no sulām, saldajiem, atspirdzinošajiem dzērieniem. Vien atmetot šīs kalorijas, spersi lielu soli svara zaudēšanas virzienā.

4) Iemācīties nepārdzīvot un nepadodies, ja sanākusi slikta diena.
Ja sanāk kāda sliktāka diena, nevajag pārdzīvot vai noniecināt sevi, tādā veidā sevi morāli gremdējot. Pārāk liela pārdzīvošana var novest pie padošanās. Saproti, ko esi izdarījis, atstāj to aiz muguras un atgriezies uz vēlamā ceļa.

5) Esi aktīvs.
Būt aktīvam ne vienmēr nozīmē tikai iešanu uz sporta zāli. Tas ietver arī pastaigas, izbraucienus ar velosipēdu, strādāšanu dārzā, lifta aizvietošanu ar kāpnēm. Izvairies no ilgstošas sēdēšanas.