Novembra un Decembra sasniegumi

Lauris Ločmelis:
Hand Stand Walk
5k Row 20:13 (PR by 1:06)
1 RM Deadlift 145 kg (PR by 8 kg) 
Max DU 135 reps (PR by 99 reps)
Front Squat 115 kg (PR by 10 kg) 
Lāčplēša dienas WOD 6+2 (PR by 1 round) Lasīt vairāk

Jaunumi!

🔹 BRĪVDABAS TRENIŅI
 
Rīt plkst. 18:00 pirmais brīvdabas treniņš. Treniņi notiks 2-3x nedēļā, pie zāles vai netālu no zāles parkā. Pieteikšanās uz treniņiem iekš Wodify! Noteiks grafiks šiem treniņiem nebūs. Katrs treniņš tiks izziņots.
Tiem, kuriem šajā periodā ir iesaldēti Wodify profili, bet vēlas nākt uz šiem treniņiem, lūgums padot ziņu Jānim O.
 
🔹 LIVE TRENIŅI
Lai katram no jums sniegtu šajā periodā ērtāko veidu kā trenēties, turpmāk online treniņi tiks demonstrēti Live. Tie, kuri nevēlas visa treniņa garumā sekot līdzi trenerim, būs iespēja treniņa sākumā noskatīties īsu treniņa demonstrējumu.

Novembra Mēneša Atlēts – Samuels

Vārds: Samuels
Vecums: 25
Pilsēta kurā uzaugi: Rīga
Nodarbošanās/darbs: Projektu vadītājs
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: WOD’i ar Roweri
Mīļākais vingrinājums: Benchpress & Deadlift, Seated Shoulder Press
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: Tīģergarneļu Taco
Sporta vēsture: ir interesanta
Hobiji/intereses ārpus zāles: Visi dēļu sportaveidi, Motokross, Garšīgs ēdiens Lasīt vairāk

Progressive Overload

Kas ir “progressive overload”? Kā zināt, ka progresē? Progressive overload ir pieeja spēka treniņiem ar pakāpenisku izaugsmi. Metodi var izmantot jebkāda veida treniņiem, bet, lai vieglāk būtu saprast, runāsim par spēka treniņiem. Šī pieeja balstās uz to, ka katru reizi, kad izpildi kādu spēka vingrinājumu, attiecībā pret iepriekšējo reizi tiek palielināts svars, piegājienu vai atkārtojumu daudzums. Respektīvi, uzdevums ir pacelt smagāk vai izdarīt vairāk.  Lasīt vairāk