Pirms & Pēc (Nutrition Challenge)

Valters:
“Ieguvu – spēja novērtēt aukstu aliņu 😂. Iktdienā piedomāt pie uzņemtā uztura daudzumu. 
Confucius said “We all feel pain at the end of the day so go hard at the gym or go home”.  Lasīt vairāk

Kafija

Vai kafija ir laba vai slikta?
Cik daudz kafijas dienā ir ieteicams?

Domas par kafiju bieži vien dalās. Katram ir savas vajadzības un vēlmes. Tāpat, kā ar uzturu, arī uz kafijas jautājumiem bieži vien jāatbild ar “atkarīgs no…”.   Lasīt vairāk

Jūlija mēneša atlēts – Laura

Vārds:  Laura
Vecums: 35
Pilsēta kurā uzaugi: Sigulda
Nodarbošanās/darbs: šobrīd „pilna laika mamma”
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: kāršu “WOD”
Mīļākais vingrinājums: vingrinājumi ar svaru stieni  Lasīt vairāk

Jūlija apmeklējums / “Dedicated Club”

Pasveicam ar iekļūšanu sarakstā! Kā vienmēr prieks par jums visiem. Bet kārtējo mēnesi nepārspēts palicis Viktors! Jānis atpalika tikai divus apmeklējumus. 🙂 Tuvākie aiz strīpas ar 11 reizēm Didzis un Laila. 
Super Dedicated:
Viktors Baleišis – 24
Jānis Vērdiņš – 22  Lasīt vairāk

Ogļhidrāti, Olbaltumvielas, Tauki

Ja tu vēlies redzēt vizuālus rezultātus, ar treniņiem vien nepietiek, noteikti būs vajadzīgs arī pareizs uzturs. Tas nozīmē uzņemt pareizu kaloriju daudzumu un pareizu uzturvielu daudzumu (ogļhidrāti, tauki, olbaltumvielas). 

Barības vielas ēdienā tiek iedalītas trijās kategorijās (makroelementi – ogļhidrāti, tauki, olbaltumvielas). Makroelementi nozīmē vielas, kuras nepieciešanas lielos daudzumos. Mikroelementi ir vitamīni un minerālvielas – mikro nozīmē to, ka šīs vielas ir nepieciešamas mazos daudzumos. Katra barības viela ķermenī veic savu funkciju, mijiedarbojoties ar citām barības vielām, lai šīs funkcijas izpildītu.  Lasīt vairāk