Featured post

Jūnija mēneša atlēts – Jānis

PhotoGrid_1531145218265Vārds: Jānis Vērdiņš
Vecums: 33
Pilsēta kurā uzaugi: Murjāņi
Nodarbošanās/darbs: Nekustamais īpašums
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: airēšana, kardio treniņi
Mīļākais vingrinājums: burpees
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: sēņu zupa omes gaumē
Sporta vēsture: skriešana
Hobiji/intereses ārpus zāles: ceļošana, wake, skriešana
Lasīt vairāk

OZO S&C Triatlons/Bootcamp afterīts 2018

WhatsApp Image 2017-08-05 at 19.59.1011. augustā visi aicināti uz OZO vasaras tradīciju – Triatlonu/Bootcamp afterīts/BBQ! Norises vieta: Jaunmārupe (daži km no Rīgas). Kopā pavadīsim laiku ārpus zāles, sportojot svaigā gaisā un atpūšoties (būs grils), kā arī iespēja ieiet pirtī. Nakšņošana teltīs. Plānota triatlona sprinta jeb saīsinātā distance: 750 m peldēšana, 20 km riteņbraukšana, 5 km skriešana. Ja kādam nav velosipēds vai nav iespēja to nogādāt, varēs veikt arī citu distanci, piemēram, duatlonu (divas disciplīnas pēc izvēles) vai arī veikt tikai vienu disciplīnu. Uz vietas būs arī airētāji, kurus varēs izmantot kādas citas disciplīnas vietā.  Pasākuma plānā būs arī citas aktivitātes.

Jūnija “Dedicated Club”

23269650_1550421818371361_276374281_oApsveicam tos, kuri jūnijā iekļuvuši, kā arī noturējušies topā! #respect . Tuvākie sekotāji ar 11 reizēm bija Dace, Linda S., Mārtiņs B., Roberts un Valters.
Super Dedicated:
Viktors Baleišis – 18
Jānis Priedītis – 16
Jānis Vērdiņs – 16 Lasīt vairāk

Row Challenge uzvarētāji!

PhotoGrid_1530644592271Row Challenge uzvarētāji!
Dace – “Tas liek sirdij sisties straujāk. Tas padara kājas ļumīgas. Tas liek aizsisties elpai. Uzmini nu, kas tas ir? Bet protams, ka ROW! Tas arī īsumā raksturo 500m Row Challenge 😀 Bet vispār paldies Mārtiņam, kurš tieši pirms tam bija jau noairējies un kura acīs man negribējās krist kaunā un pārāk atpalikt.”
Viljams -” Bija bail uzsākt, jo atcerejos kā bija pēc Assault Bike.
Zināju cik apmēram ātri jānoairē. Bija stratēģija kādu ātrumu turēt. Tas viss aizmirsās, kad nonācu līdz 350m. Tad tik rāvu un cerēju, ka nokapšu no airētāja”.

Jūnija “Achievements”

1 (1)Apsveicam ar panākumiem! :)

Mārtiņš – HSPU x4 (pirmie ever)
Jānis O. – 4x Triple Under, Diane 7:47, 3 position Snatch 55kg
Santa – 2 unbroken Muscle Ups, Triple Under, Power Clean 80 kg, Strict RIng Muscle Up, 110 kg Deadlift, Murph – 48:25
Normunds – Gada abonements!
Lasīt vairāk

Miegs un miega režīmi

sleep-better-improving-cacaroot-iStock_62280108_MEDIUMMiega cikli:

  1. Periods starp nomodu un miegu.
  2. Sirds darbība palēninās, smadzenes veic mazāk sarežģītus uzdevumus.
  3. Izdalās hormoni, un ķermenis sāk atjaunot kaulus un ādu.
  4. Asinsritei apgādājot muskuļus, tiek atjaunota fiziskā enerģija.
  5. Paātrinās sirdsdarbība, un paaugstinās ķermeņa temperatūra. Prāts ir aktīvs, un sapņi ir spilgti.

Šis cikls atkārtojas katru 1h30min.

Ja katru rītu piecelies noguris, iesakām iepazīties ar visiem tālāk norādītajiem ieteikumiem, kā uzlabot miega kvalitāti. Ja guli pietiekami ilgi, tas ne vienmēr nozīmē, ka miegs ir kvalitatīvs. Ievērojot savā ikdienā šos ieteikumus, miegs un dzīves kvalitāte noteikti uzlabosies.  Lasīt vairāk