Februāra sasniegumi

Viljams T. – 116 Unbroken DU, Fight Gone Bad 338 reps
Guna U. – 160 Unbroken DU
Mārtiņš B. – 115 Unbroken DU
Viktors B. – 42 Unbroken DU
Linda S. – 61 Unbroken DU, Clean/T2B UF 99 reps
Andris D. – Clean/T2B UF 83 reps
Renārs F. – Clean/T2B UF 103

Pirms & Pēc – Renārs

Ar ko nodarbojies ikdienā?
Ikdienā pārsvarā atrodos ofisā, bet sanāk arī šad tad pakustēties darba jautājumos.

Kāds bija tavs iemesls sākt trenēties? Pastāsti par savām līdz šim piedzīvotajām pārmaiņām (fiziskām, vizuālām utt.)!
Sāku trenēties, jo vajadzēja ieviest dzīvē regulārus treniņus. Līdz šim ir zaudēti 13 kilogrami un protams ir arī vizuālas pārmaiņas.

Kopš pārmaiņām, kas ir uzlabojies Tavā pašsajūtā? Kas mainījies tavā ikdienā un kāda tā tagad izskatās, salīdzinot ar to, kā bija?
Ir iegūts vairāk enerģijas. Sākot apmeklēt regulāri nodarbības, uzreiz uzlabojās visas fiziskās spējas, kā rezultātā treniņi jau tagad ir pavisam citā izpildījumā. Lasīt vairāk

Less is More!

Jā, dažkārt ir gadījumi, kad mazāk ir patiesībā vairāk. Ja ir jāizvēlas starp pārtrenēšanos vai tieši pretēji – nepietiekamu fizisko slodzi, tad labāk izvēlēties nepietiekamu slodzi. Pārtrenēšanās gadījumā tavs ķermenis būs neatjaunojies, pārguris un bez enerģijas. Turpretim, ja slodze ir nepietiekama, tev vienmēr būs enerģijas rezerves. Sacensību laukumā nepārtrenējies atlēts būs daudz spējīgāks. Pārtrenēšanās arī novājina imūnsistēmu, veicina infekcijas un hronisku nogurumu. Lasīt vairāk