Oktobra Mēneša Atlēts – Diāna

Vārds: Diāna
Vecums: 29
Pilsēta kurā uzaugi: Mērsrags, Talsi
Nodarbošanās/darbs: HR
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Cindy (kādu dienu, kad varēšu to pienācīgi izpildīt 😀 Mīļākais vingrinājums: C&J
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: Suši un Cielaviņa 😀
Sporta vēsture: Funkionālie treniņi pēdējo 1,5 gadu ar neregulāriem pārtraukumiem un ik pa laikam esmu apmeklējusi grupu nodarbības sporta klubā.
Hobiji/intereses ārpus zāles:  Iekštelpās- Salsa LA, Bachata Sensual, Urban Kiz. Svaigā gaisā- braukšana ar riteni, pārgājieni, (ap)maldīšanās mežos un kalnos un bezmērķīga, bohēmiska klīšana gar jūras krastiem. Lasīt vairāk

Oktobra Sasniegumi

Mouli Koribilli:
First Strict & Kipping Pull Ups, first T2B
Lauris Ločmelis:
107 DU, Viljams birthday WOD – 4+2 (PR by 1 round)
Andris Ozolins:
Cindy – 14+29 PR by 21 reps Lasīt vairāk

OZO S&C Pateicības Nedēļa

 Šodien sākums “Pateicības Nedēļai! 🎉
Par to, ka esat superīgi, kā arī esat atbalstījuši mūs šajos trakajos mēnešos. Un arī par to, ka izvēlaties OZO S&C kā savas otrās mājas vai vienkārši vietu, kur sportot, visu novembri par katru zāles apmeklējumu iegūsiet vienu vietu loterijā. Tā tad, jo vairāk apmeklēsi treniņus, jo lielāka iespēja būs laimēt. Beigās izlosēsim vairākus laimētājus.

Proteīns nav Steroīdi

Ideālos apstākļos ņemt pauzes no sportošanas nav ieteicams. Paņemot pauzi un neko nedarot, palēnām, iegūtais tiek pazaudēts. Iespējams, ka jau pēc 72 stundām var sākt zaudēt tik ļoti veselībai svarīgo muskuļu masu. Pēc 72 stundām noteikti nevarēs just, ka tiek zaudēta muskuļu masa, bet pēc 3-4 nedēļām to noteikti varēs sākt pamanīt. Lasīt vairāk

Septembra Mēneša Atlēte – Laila

Vārds: Laila         
Vecums: 37
Pilsēta, kurā uzaugi: Rīga
Nodarbošanās/darbs: ir
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: viss, kur nav thruster
Mīļākais vingrinājums: front/back squat
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”: steiks
Sporta vēsture: bērnībā teniss, vēlāk basketbols, arī baseins un sporta zāle – parastā
Hobiji/intereses ārpus zāles: būt dabā Lasīt vairāk

Uztura ieteikumi

🔹Ēd tīri
Lielāko daļu pieturies pie nepārstrādātiem produktiem.
 
🔹 Ēd pietiekami
Ēd līdz esi paēdis nevis pārēdies. Vismaz 3 sabalansētas (olbaltumvielas, dārzeņi, ogļhidrāti) ēdienreizes dienā.
 
🔹 Dzer ūdeni
Ūdens dzeršana bieži vien samazina apetīti, piepilda vēderu un attīra ķermeni.

Lasīt vairāk