Vai katrā treniņā būtu jāizliekas par 100+%?

work-smart-not-hard-ticket-to-success-effort-results-words-career-job-life-45186186-1Šoreiz par to, vai katrā treniņā jāizliekas par 100%.
Sākumā aplūkosim, kā proporcionāli vajadzētu izskatīties treniņu sadalījumam un kāda ir katra treniņu veida jēga.
Zemāk norādītie procenti katram var atšķirties. Ja esi profesionāls CF sportists, sacenšanās procentam būtu jābūt vēl mazākam. Zemāk norādītie procenti ir norādit tiem, kuri nav augsta līmeņa atlēti, šajā sporta veidā Lasīt vairāk

Maija mēneša atlēts – Mārtiņš

20170616_083359Vārds: Mārtiņš
Vecums:
33
Pilsēta kurā uzaugi:
Stelpe 
Nodarbošanās/darbs:
Ieņēmumu vadītājs
Mīļakais Metcon/Benchmark WOD:
 Neatceros nevienu, bet patīk pāru WOD’i, jo tad jāstrādā tā, lai otrs neskatītos ar baltu aci 😂
Mīļākais vingrinājums:
 Viss, kas saistīts ar Row.
Mīļākais ēdiens/”cheat meal”?: Brokoļu biezā zupa / Tortilla čipši
Sporta vēsture: viss tikai amatieru līmenī, sāku ar volejbolu, basketbolu, tad amerikāņu futbols, līdz beidzot esmu nonācis līdz OZO
Hobiji/intereses ārpus zāles: Mans hobijs ir negulēt dīvānā! Praktiski sestdienās un svētdienās vai nu darbojos dārzā, vai remontēju māju, vai auto… īsāk sakot, mans mīļākais žurnāls ir “Dari Pats!”. Lasīt vairāk

Remdējam slāpes ar AMRITA

AMAmrita_waterRITA palielina cilvēka spējas aizkavēt novecošanos, kā arī palīdz organismam pretoties slimībām. Tikai viena pH iedaļa aiz 7,4 organisma desmitkāršo šūnu spēju uzņemt skābekli. AMRITA pH skaitlis ir 9,6, un tas nozīmē, ka AMRITA palielina cilvēka organisma šūnu spēju uzņemt skābekli vairāk kā 200 reizes!   Lasīt vairāk

Tehnika – ieradumi – intensitāte

mechanics-consistency-intensityNeskatoties uz to, vai ar funkcionālo fitnesu nodarbojies jau gadiem, vai tikai sper pirmos soļus, reizēm ikvienam nāk par labu atgriezties atpakaļ pie pamatiem, lai izprastu, kas kavē un liek šķēršļus progresam. Ikviens atlēts nāk uz zāli, lai redzētu rezultātus. Lielākā daļa no mums vēlas redzēt rezultātus vienas dienas laikā. Ir tikai normāli, ka redzot kādu taisot muscle-ups vai cilājot smagus svarus neskaitāmus atkārtojumus, arī mēs nevēlamies atpalikt. Reizēm progress ir ļoti lēns, vai rezultāti neatspoguļo mūsu gaidas, kas var novest pie vilšanās, izvairīšanās vai pat atmešanas ar roku. Kas tad īsti mums ir jādara? Vispirms ir jāizkopj tehnika, pēc tam tehnika jāpadara par ieradumu, un tikai tad mēs varam audzēt intensitāti. Lasīt vairāk

BEZMAKSAS iepazīšanās nodarbība (01.06.17)

2_2BEZMAKSAS iepazīšanās nodarbība ceturtdien (01.06.17), plkst. 19:00! Ja arī Tu vēlies uzlabot savu ikdienu, veselību vai fizisko formu, tad sāc to ar iepazīšanās nodarbības apmeklēšanu. Nodarbībā iepazīsies ar mūsu treniņu metodiku, kā arī izmēģināsi vienas nodarbības norisi uz savas ādas. Funkcionālais fitness ir domāts ikvienam, ja arī neesi ar sportisku aktivitāšu pieredzi, pie mums treneri nodrošinās to, lai savas sporta gaidas uzsāktu pakāpeniski un droši. Nešaubies par to, vai spēsi izpildīt vingrinājumus nodarbībās, vai nē, mūsu treniņi ir pielāgojami ikvienam!
Pieteikties uz nodarbību var, spiežot “Sign Up” pogu mūsu Facebook lapā vai arī apmeklējot mūsu mājaslapas sadaļu “Pieteikšanās” – http://www.cfozo.lv/?page_id=58, kur atradīsi arī plašāku informāciju par to, kā kļūt par mūsu Biedru! Lasīt vairāk

Nāc un sporto brīvā dabā!

DSC_0369Jau ceturtdien, 1. jūnijā, uzsāksim BEZMAKSAS āra treniņu sezonu. Lai nāktu un piedalītos šajās nodarbībās, nav nepieciešams būt OZO biedram, aicināts ir ikviens! Nodarbība ilgst apmēram stundu. Šajā laikā aizvadīsim arī iesildīšanos, uzspēlēsim kādu draudzīgu spēli un atsildīsimies treniņa beigās. Nodarbības norisināsies katru otro nedēļu, ceturtdienās plkst. 18:30. Ja neesi OZO biedrs, pieteikties uz nodarbību var, sazinoties ar mums Facebook vai apmeklējot mājaslapas sadaļu “Kontakti”.


Lasīt vairāk

Daži ieteikumi labākam uzturam

dkbg_diet-and-nutritionKā jau droši vien daudzi no jums zina, tad pareizs uzturs mūsu veselībai ir ļoti svarīgs. Mūsdienās pārstrādātās pārtikas klāsts ir tik plašs, ka, ieejot veikalos, no tās ir grūti izvairīties. Šādiem produktiem vienmēr ir pievienotas dažādas vielas, kuras ir nelabvēlīgas mūsu ķermenim, kā piemēram, galda cukurs, saldinātāji, krāsvielas, utt. Šie produkti  ir arī pamats dažādām hroniskām slimībām. Lasīt vairāk

Aprīļa mēneša atlēts – Ieva Ulme

20170508_185704Vārds: Ieva
Vecums: 29
Pilsēta kurā uzaugi: Ēgļi, Valdemārpils, Rīga ( grūti atbildēt, jo bērnībā ļoti bieži pārvācos un mainīju skolas)
Nodarbošanās/darbs: skolotāja, bērnu dārza audzinātāja, Montessori pedagogs
Mīļakais Metcon/Benchmark WOD: nezinu kā to sauc, bet tad kad iedod kāršu kavu un katrai kārts pasaka priekšā , kas un cik reizes jādara. Lasīt vairāk