Kā uzlabot ikdienas treniņa rezultātus?

Uzticies procesam un esi pacietīgs – brīnumu nebūs, tikai 23335761_10214871018676083_807773397_opastāvīgs darbs nesīs rezultātus, tādēļ treniņi jāapmeklē regulāri. Treniņu programma veidota tā, lai vienmērīgi attīstītu visas fiziskās attīstības puses (spēks, ātrums, izveicība, izturība utt.), taču, tikai regulāri tos apmeklējot, izvairīsies no loterijas, ka trenē tikai to, uz ko pagadās atnākt.  Lasīt vairāk

Oktobra “Achievements”

1 (1) Ronalds – 67 unbroken Double Unders, Freestanding Hand Stand
Kristaps V. – 2 unbroken Bar MU, 1 RM Clean & Jerk @ 85 kg, 10k Row 43,57 minutes, 1×3 Snatch @ 52 kg
Kristaps T. – 67 unbroken Double Unders
Elīna S. – Pirmais Double Under
Jānis P. – pirmais Bar MU (2 uzreiz :) ) , 1×3 Snatch @ 52,5 kg
Andris O. – 1×2 @ 70 kg Clean and Jerk
Atis – “Dedicated Club” Nr.1, 1 Rep max  Back Squat @ 80 kg
Guna – 1×1 @ 32kg Snatch, 1×3 Snatch @ 30 kg
Jānis S. – “Krišjāņa Birthday WOD” 506 reps
Māris – 1×3 Snatch @ 75 kg
Mārtiņs – “Krišjāņa Birthday WOD” – 375 reps
Viljams – 1×2 Back Squat @ 160 kg Lasīt vairāk

Oktobra “Dedicated Club”

23314495_1550428111704065_168878009_oSuper Dedicated:
Atis Galinskis – 19
Artis Sockis – 18
Māris Apels – 18

Dedicated:
Jānis Priedītis – 17
Lauris Ločmelis – 15
Mārtiņs Stamguts – 14
Linda Sapegina – 14
Dace Buša – 13
Guna Ulmane – 13
Laila Timrota – 13
Jānis Vērdiņs –  13
Viljams Timrots – 12 Lasīt vairāk

10 ieteikumi labākam uzturam

  Gestational-Diabetes-Nutrition-Tips-for-EVERY-Pregnancy1. Izmanto kādu no uztura uzskaites aplikācijām
Šādas aplikācijas ir labs pirmais solis ceļā uz veselīgu un sabalansētu uzturu. Pierakstot dienas laikā apēsto, jau pavisam īsā laikā paplašināsies tava izpratne par produktiem un varēsi novērot, kādi ir Tavi ēšanas paradumi, kādi trūkumi, piemēram, būs redzams uzņemtais liekais cukurs, vai arī tas, ka veselīgajā paciņā riekstu ir pārsniegta visas dienas kaloriju norma. Kā arī redzot, kādas sekas uz “kopējo bildi” atstāj maza bulciņa vai krāsainā dzēriena pudele, nākamreiz, iespējams, izvēlēsies no tās atteikties.  Lasīt vairāk

Septembra mēneša atlēti – Bušiņi

WhatsApp Image 2017-10-30 at 13.32.27Vārds: Dace un Krišjānis Buši
Vecums: Dacei 27 un Krišjānim 32
Pilsēta kurā uzaugāt: Dace no Rīgas, Krišjānis no Ziepniekkalna (jo tā ir pilsēta)
Nodarbošanās/darbs: Dace jau pāris gadus “sēž mājās un neko nedara” jeb, pareizāk sakot, strādā 24/7, audzinot 2 gabalus #BushBeibi. Krišjānis “strādā sabiedrības interesēs”.
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: Dacei – Kelly! (Jo kardio un nav stieņa un var RX :D) Krišjānim Murph, viņš sāks gaidīt jau janvārī.
Mīļākais vingrinājums: Dacei core vingrinājumi, īpaši planku variācijas. Krišjānim ring muscle up Lasīt vairāk

Halloween WOD!

645Čau visiem! Helloween WOD vairs nav aiz kalniem,
27. oktobrī visi gaidīti uz ikgadējo tradīciju – Halloween WOD 🎃 ! Sākums plkst. 18:30.
Ierašanās pašu izvēlētos tēlos, maskās vai kostīmos. Kā vienmēr paredzētas arī nelielas balvas par radošāko tēlu/kostīmu 👽 . Uzvarētājs tiks noskaidrots balsojot.
Pēc Helloween WOD visi kopīgi dosimies uzspēlēt biljardu “Fantasy Parkā” plkst. 21:15, kas atrodas “Rīga Plaza”. 🎱🎱🎱
Lasīt vairāk

Kāpec jāsporto nedēļas izskaņā?

image4Paskatoties uz to, kad cilvēki sporto, ir redzama tendence, ka nedēlas beigās sportot gribētāji ir mazāk. Īpaši izceļas viena diena – piektdiena, un šī ir diena kurā būtu vērtīgi apsvērt aizvadīt treniņu. Tādēļ vēlamies pastāstīt, kādēļ treniņš tieši piektdienās  vai sestdienās var kļūt Jums visvērtīgākais jebkuru mērķu sasniegšanai.
Lasīt vairāk

Augusta mēneša atlēts – Guna

20170914_185023Vārds: Guna Ulmane
Vecums: 30
Pilsēta kurā uzaugi: Ikšķile
Nodarbošanās/darbs: strādāju bibliotēkā un studēju antropoloģiju
Mīļākais Metcon/Benchmark WOD: visi pāru wodi, jo īpaši ar kārtīm.  Lasīt vairāk